فروش طلا در دیجی کالا مجوز ندارد

مخالفت صنف طلا با رصد تصویری طلافروشان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز عنوان کرد: اخیرا اداره کل اماکن دریافت مجوز کسب و کار را منوط به دریافت تاییدیه رعایت الزامات امنیتی از سامانه سپتام (سامانه پایش تصویری اماکن) اعلام کرده است و این موضوع به شهرهای شیراز و تبریز اعلام شده است و اتحادیه تبریز مخالفت خود را در  مورد این موضوع به اتاق اصناف اعلام کرده است.

علی اصغر کشانی(نویسنده)

1403/04/20 | 13:04

نظری ثبت نشده

مخالفت صنف طلا با رصد تصویری طلافروشان

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) شربیانی ، رئیس اتحادیه صنف طلا ، جواهر و سکه تبریز در کارگروه تخصصی طلا و جواهر و نقره اتاق اصناف تهران بیان داشت: در سامانه سپتام دوربین ها ی محل کسب رصد و تاییدیه دوربین‌های نظارتی صادر می شود.

وی افزود: در این سامانه از متقاضی دریافت مجوز متناسب با نوع فعالیت و مشخصات محل کسب، هزینه کارشناسی دریافت می شود و برای صدور تاییدیه نیز الزاماتی از جمله نوع و مدل دوربین ها را باید رعایت کند که این امر هزینه های گزافی به همکاران تحمیل می کند.   

اقدم شربیانی تصریح کرد: از طرفی همکاران دغدغه دارند که اگر قرار است فضای کسب کار آن ها رصد شود این موضوع دیگر برای آنها  قابل هضم نیست.

وی اظهار امیدواری کرد: در دولت جدید از پتانسیل و ظرفیت بخش خصوصی و نظرات کارشناسی بخش خصوصی قبل از تصویب آیین نامه و یا موارد مربوط به صنف  استفاده شود و در دولت جدید اقتصاد را پیش بینی پذیر ببینیم و برای رشد و توسعه اقتصاد سرمایه ای جذب شود.

فروش طلا در دیجی کالا مجوز ندارد

به گزارش سایت طلا گلدنیوز ، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز اذعان داشت یکی دیگر از مشکلات فعلی صنف طلا فروش طلا در طریق سایت هایی مانند دیجی کالا است که حتی مجوز از اتحادیه ندارند و اقدام به فروش طلاهایی با عیار پایین می کنند.

وی گفت: اتحادیه ها در مورد فروش طلا در فضای مجازی دغدغه زیادی دارند و پیگیری ها بی نتیجه است چرا که سایت ها خود را کارگزار می دانند که این موضوع جدی است که ضرورت دارد برطرف شود.

اقدم شربیانی اظهار داشت: در مورد سامانه جامع تجارت که مشکل بزرگ صنف طلا است و امید می رود در فضای پیش آمده این موضوع برطرف شود و برای هنر صنعت طلا،  آنچه در دنیا مرسوم است اتفاق بیفتد.

برچسب:

اتحادیه طلا تبریز

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت