5 نمایشگاه جواهرات مهم دنیا

5 نمایشگاه جواهرات مهم دنیا

گروه بین الملل گلدنیوز: تا به حال در چند نمایشگاه جواهرات شرکت کرده اید؟ هرگز آنها را در تقویم سالانه فعالیت های خود جای داده اید؟ سوال اینجاست که این نمایشگاه ها هنوز مفید هستند و جواهرسازان باید به این رویداد ها توجه کنند؟ پاسخ مثبت است.

حسین راشدی(مترجم)

1400/07/26 | 00:07

نظری ثبت نشده

5 نمایشگاه جواهرات مهم دنیا

به گزارش گلدنیوز به نقل از پیک آپ مدیا،  شرکت کنندگان مختلفی در نمایشگاه جواهرات حضور دارند. غرفه داران، بخش های تجاری و جواهرسازان آنجا هستند. بنابراین، این مکان عالی است برای ملاقات با افراد همفکر، دانستن اینکه اصطلاحا کی به کی است و چه کسی داخل و چه کسی خارج از این صنعت است. اگر آن را از لیست خود حذف کرده اید، بیشتر فکر کنید.5 نمایشگاه جواهرات مهم دنیا خود گواه بر این امر است.

نمایشگاه جواهرات می تواند منبع الهام شما باشد. این می تواند روح خلاق شما را به دلیل طرح ها، سبک ها و فناوری های جدید جواهرات اطراف شما دوباره زنده کند. در حالی که به راحتی می توان ایده حضور در نمایشگاه های طلا و جواهر را رد کرد، به خصوص اگر با واقعیت روزمره خود راحت بوده اید، ممکن است بخواهید یک فرصت دیگر به آن بدهید زیرا از این واقعیت شگفت زده خواهید شد که چقدر با مسایل مختلف این صنعت ناآشنا بوده اید.   

از سوی دیگر، مشاغل کوچک و متوسط ​​طلا و جواهر برای نه گفتن به نمایشگاه جواهرات یک دلیل معتبر دارند. همه می دانیم که شرکت در نمایشگاه هزینه بر است و زمان و تلاش زیادی می طلبد زیرا شامل سفر به محل نمایشگاه، رزرو و تسویه حساب با هتل های شما و سایر هزینه ها می شود. بعلاوه، برخی از مشاغل ممکن است نیروی کار کافی نداشته باشند. بنابراین، آنها نمی توانند فروشگاه خود را برای حضور در یک نمایشگاه ببندند.

نمایشگاه ها بستری مناسب

با این حال، هزینه بر بودن نمایشگاه این ایده را کنار نمی زند که نمایشگاه های جواهرات مانند گذشته همچنان مفید هستند، به ویژه در وضعیت خرده فروشی امروز که مشتریان اغلب از عدم تمایز محصول شکایت می کنند.

هزاران نمایشگاه جواهرات در سراسر جهان وجود دارد. بله ، هزینه بر است، اما نیازی به حضور در هر نمایشگاه نیست. در حقیقت ، شما می توانید در یک نمایشگاه جواهرات در سال شرکت کنید، و این هنوز هم مفید خواهد بود.

در این گزارش، ما 5 مورد از مهمترین نمایشگاه های جواهرات جهان را که جواهرسازان از دست نمی دهند به شما معرفی می کنیم

نمایشگاه JCK لاس وگاس

نمایشگاه JCK لاس وگاس (The JCK Las Vegas) برجسته ترین نمایشگاه تجاری جواهرات در آمریکای شمالی است. هر ساله، تولیدکنندگان، طراحان و سایر متخصصان جواهرات گرد هم می آیند تا پرطرفدارترین روند جواهرات را به نمایش بگذارند. با وجود مجموعه سالانه جامع جواهرات و سنگ های قیمتی، شکی نیست که این بهترین مقصد برای فعالان این صنعت است تا نبض صنعت و مسیر حرکت آن را دریابند.

این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم ژوئن سال 2022 در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ

گفته می شود هنگ کنگ مقصد ایده آلی برای معامله گران جواهرات است زیرا فرآیند آسانی را برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری در بازار پررونق آسیا هستند تسهیل می کند.

با این اوصاف، نمایشگاه جواهرات و سنگ های قیمتی هنگ کنگ (Hong Kong Jewellery & Gem Fair) به عنوان رویداد پیشرو طلا و جواهر در این کشور شناخته می شود. این رویداد همچنان به گردهم آوردن بازیگران کلیدی در صنعت ادامه می دهد. در واقع، در سال 2017 این نمایشگاه در سپتامبر میزبان نزدیک به 4000 غرفه دار از 57 کشور جهان و بیش از 59000 بازدید کننده در سراسر جهان بود.

سال 2018 هزاران غرفه دار و متخصص جواهرات دوباره گردهم آمدند. غرفه داران انواع سنگهای قیمتی، مروارید و الماس را از 12 تا 16 سپتامبر در نمایشگاه آسیا ورلد به نمایش گذاشتند.

در همین حال، دیگران قطعات جواهرات، تجهیزات، بسته بندی، ابزارها و فناوری های تمام شده خود را از 14 تا 18 سپتامبر در مرکز همایش و نمایشگاه هنگ کنگ به نمایش گذاشتند.این نمایشگاه در روزهای 16 تا 19 ژوئن سال 2022 در مرکز رویدادها و نمایشگاه های هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی جواهرات سیدنی

نمایشگاه سیدنی (Sydney International Jewellery Fair (IJF)) رویداد شماره یک سالانه جواهرات استرالیا است. اینجا مکانی است که تامین کنندگان داخلی و بین المللی با هم ملاقات می کنند و با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. علاوه بر این، غرفه داران از یکدیگر الهام می گیرند، توسط متخصصان صنعت آموزش می بینند و محصولات و طرح های خود را به نمایش می گذارند.

IJF هر ساله در مکانی باشکوه در سیدنی برگزار می شود که در آن می توانید از چشم انداز فوق العاده ای از بندر لذت ببرید. این نمایشگاه از 28 تا 30 آگوست امسال برگزار شد و در سال 2022 هم در آگوست در مرکز همایش های بین المللی سیدنی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه جواهرات استانبول

نمایشگاه جواهرات استانبول (Istanbul Jewellery Show (IJS)) در 33 سال گذشته (تا سال 2018) بدون وقفه اجرا شده است. این برنامه هر دو سال یکبار اجرا می شود و فرصت های تجاری منحصر به فردی را به متخصصان جواهرات از خاور میانه، اروپای شرقی، آسیا، شمال آفریقا و روسیه ارائه می دهد.

نمایشگاه استانبول گذشته از فرصت های ارتباطات، به غرفه داران اجازه می دهد تا طیف وسیعی از محصولات از جمله جواهرات، الماس، سنگ های قیمت، سنگ های نیمه قیمتی، بسته بندی، ماشین آلات، ابزار و تجهیزات و سایر وسایل جواهر را به نمایش بگذارند.

در واقع، این یک رویداد است که اگر از متخصصان طلا و جواهر هستید نباید از دست بدهید. از این گذشته، در میان رهبران جهانی جواهرات، ترکیه از نظر مصرف جواهرات، واردات و صادرات و تولید در بین پنج کشور برتر قرار دارد.

با این حال، از آنجا که IJS یک نمایشگاه اختصاصی برای تجار طلا و جواهر است، برای عموم بسته است و تنها خریداران تجاری و تصمیم گیرندگان را برای حفظ بستر بین کسب و کارها اجازه حضور دارند.

این نمایشگاه بین 24 تا 27 مارس 2022 در منطقه Bakirkoy استانبول برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی جواهرات HKTDC هنگ کنگ

نمایشگاه HKTCD Hong Kong International Jewellery Show هر ساله در مرکز همایش ها و نمایشگاه های هنگ کنگ برگزار می شود. در این نمایشگاه دسته های مختلف مانند جواهرات زیبا، جواهرات عتیقه، ساعت مچی و دیواری، و ابزار و تجهیزات جواهرات و بسیاری دیگر وجود دارد. در سال 2018، 2585 غرفه دار در این نمایشگاه شرکت کردند و 52 هزار خریدار از آن بازدید کردند.

این نمایشگاه امسال از 25 تا 28 نوامبر در هنگ کنگ برگزار می شود.

منبع: picupmedia.com

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

نمایشگاه جواهرات مهم دنیا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت