نمایشگاه طلا و جواهر ویچنزائورو ایتالیا به روایت مدیر آن
رویدادهای رو در رو به عنوان مؤثرترین راه برای ملاقات با افراد جدید و مذاکره در مورد معاملات و شراکت، نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. با این حال، پذیرش تغییر مهم است.
حسین راشدی(مترجم)
1400/08/18 | 00:08
گروه بین الملل گلدنیوز: همراه با بخش عمدهای از صنعت، تیم رسانه ای «پروفشنال جولر» ماه گذشته با بازدید از ویچنزائورو ایتالیا به دنیای نمایشگاههای تجارت فیزیکی بازگشت.در اینجا مارکو کارنیلو، مدیر نمایشگاه جهانی جواهرات و مد برای گروه برگزارکننده نمایشگاه ایتالیایی ویچنزائورو، نظر خود را در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر، رسیدن به پیش بینی تعداد شرکت کنندگان و زمان بازگشت آن در سال 2022 ارائه می دهد.
مارکو کارنیلو: اگرچه نمایشگاه با چالش های جدید زیادی همراه بود، اما بسیار خوب پیش رفت. ما می خواستیم به تغییرات واکنش نشان دهیم، بنابراین توانستیم فضای امنی را برای غرفه داران، مهمانان و سخنرانان خود ایجاد کنیم که خوشحال بودند در نهایت توانستند دوباره حضوری ملاقات کنند.
وچنزائورو یک نمایشگاه عالی برای بخشی است که در آن هنوز دیدن، لمس کردن و تجربه محصولات ضروری است.
به لطف ادغام T.Gold (نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و فناوری های پیشرفته برای طراحی و فرآیندهای تولید جواهرات که به طور سنتی در ژانویه برگزار می شود) و همچنین دومین نمایشگاه VO Vintage (فضایی برای ساعت ها و جواهرات قدیمی)، بازدیدکنندگان این شانس را داشتند که کل زنجیره صنعت را تجربه کنند.
نتایج فراتر از انتظارات ما بود! در این نمایشگاه، ما از بازدیدکنندگان از 108 کشور در مجموع استقبال کردیم که 77 درصد از اروپا (عمدتا اسپانیا، آلمان و فرانسه)، 7 درصد از خاورمیانه و خریداران برتر از ایالات متحده، روسیه و شمال آفریقا بودند.
حضور بین المللی خریداران و بازدیدکنندگان از خارج از کشور از 40 درصد گذشت، در حالی که نمایشگاه با رسیدن به بیش از 80 درصد از تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه 2019 آن به پایان رسید.
ما بر این باوریم که موفقیت این نمایشگاه نشان دهنده تمایل شدید این بخش برای گرد هم آمدن و شبکه سازی حضوری است.
ارقام توانایی ما برای انطباق و انعطاف پذیری را تایید می کنند: ما توانستیم به جامعه جواهرسازان این فرصت را بدهیم که ملاقات کنند و در مورد وضعیت این بخش پس از همه گیری و در میان چالش هایی که هنوز با آن مواجه است، فکر کنند.
ما می خواستیم از سلامت بازدیدکنندگان خود اطمینان حاصل کنیم تا به آنها فرصتی برای تجربه یک نمایشگاه لذت بخش بدهیم. بنابراین، ما پروژه #Safebusiness by IEG را توسعه دادیم، یک پروتکل دقیق پیشگیری و ایمنی در برابر کووید.
ما اولین شرکت ایتالیایی هستیم که اعتبار بینالمللی GBAC STAR را برای معرفی شیوهها، رویهها و سیستمهای صحیح برای مطابقت با استانداردهای بینالمللی نظافت، ضدعفونی و پیشگیری از بیماریهای عفونی برای تأسیسات و کارکنان کسب کرده است.
علاوه بر این، طبق درخواست دولت ایتالیا، همه بازدیدکنندگان ملزم به داشتن پاسپورت سبز یا تست منفی بودند که طی 48 ساعت انجام شده است.
بدیهی است که این کار هزینه هایی را به همراه داشته است، اما ما آن را به عنوان یک سرمایه گذاری عالی در نظر می گیریم زیرا سلامت مشتریان و محل کار ما حرف اول را می زند.
رویدادهای رو در رو به عنوان مؤثرترین راه برای ملاقات با افراد جدید و مذاکره در مورد معاملات و شراکت، نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. با این حال، پذیرش تغییر مهم است.
به عنوان مثال، ما قالب های مجازی جدیدی مانند رویداد کاملا دیجیتالی WE ARE Jewellery و رویداد ترکیبی VOICE را ایجاد کرده ایم. آنها هر دو فرصتهای جدید و نوآورانهای را در شبکهسازی و قابلیت دیده شدن ارائه کردند.
وقتی صحبت از وینچنزائورو به میان میآید، ما همچنان بستر مناسبی برای رهبران کلیدی و اعضای صنعت خواهیم بود تا افکار خود را در مورد دنیای جواهرات و ساعت بدون توجه به شرایط به اشتراک بگذارند.
تداوم سازگاری و گوش دادن به جامعه ما احتمالاً مهمترین درسهایی است که در طول این بیماری همه گیر آموختیم.
همه ما امیدواریم که شرایط بتواند در یک زمان معقول کوتاه متحول شود و شاخص ها در حال حاضر از این امید حمایت می کنند. نیمه اول سال 2022 ممکن است همچنان محدودیت های سفر، به ویژه از آسیا داشته باشد، اما نیمه دوم باید به تدریج بهتر به نظر برسد.
با این حال، نمایشگاه وینچنزائورو در سپتامبر 2021 بسیار خوب پیش رفت، اما میدانیم که برای رهایی کامل از همهگیری هنوز به زمان نیاز داریم.
وینچنزائورو بیشتر و بیشتر جامعه محور، فیزیکی و آنلاین و پر از تجربه خواهد بود.
وینچنزائورو اولین نمایشگاه بین المللی سال 2022 برای صنعت طلا و جواهرات خواهد بود که در 21 تا 26 ژانویه 2022 همراه با T.Gold در شهر ویچنزای ایتالیا برگزار می شود.
این نمایشگاه یک مرکز تجاری منحصر به فرد را برای همه بازیگران بازار و ذینفعان فراهم می کند تا برای بهبود رقابت پذیری خود به لطف فرصت های ارتباطی با کل زنجیره تامین، و همچنین تمرکز عمیق بر روندها و طراحی، و مرتبط ترین رهبران این حوزه که در مورد موضوعات داغ این بخش بحث می کنند، تلاش کنند.
همه این ها در شهر زیبای ویچنزا، پر از هنر و معماری احاطه شده است، جایی که بازدیدکنندگان بین المللی می توانند نگاهی اجمالی به شیوه زندگی ایتالیایی داشته باشند.
منبع: professionaljeweller.com
انتهای پیام/
ترند
پیشنهاد ویژه
نمایشگاه طلاوجواهر
نمایشگاه طلاوجواهر ایتالیا
ویچنزائورو ایتالیا
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده