حمایت بازیگران صنعت جواهر از نمایشگاه سیدنی 2022

حمایت بازیگران صنعت جواهر از نمایشگاه سیدنی 2022

نمایشگاه جواهرات استرالیا  2022 ، پس از دوسال وقفه برگزار می شود و چهار گروه خرید استرالیا از این نمایشگاه حمایت می کنند.

حسین راشدی(مترجم)

1400/10/05 | 00:10

نظری ثبت نشده

حمایت بازیگران صنعت جواهر از نمایشگاه سیدنی 2022

گروه بین الملل گلدنیوز:  به دنبال اعلام ماه گذشته «آغاز نمایشگاه جواهرات استرالیا  2022» که یک نمایشگاه تجاری جدید برای راه اندازی مجدد این صنعت پس از دو سال آشفتگی ناشی از محدودیت های کووید-19 است، چهار گروه خرید استرالیا از نمایشگاه سیدنی حمایت کردند.

به گزارش گلدنیوز به نقل از جولر مگزین، خورخه یوآکیم، مدیر مالی شرکت شوکیس جولرز (Showcase Jewellers)، به نیاز صنعت جواهرسازی برای سازماندهی مجدد اشاره کرد.

یوآکیم می گوید: «ما از نمایشگاه حمایت خواهیم کرد، همانطور که از همه رویدادهای این صنعت حمایت می کنیم. با توجه به تعدد فرصت‌های از دست رفته برای اعضا و صنعت در دو سال گذشته، ما حضور اعضا را در این نمایشگاه تشویق می‌کنیم و مشتاقانه منتظر دیدن چهره به چهره اعضا و تامین‌کنندگان هستیم.»

او افزود که طی ماه‌های آینده، کارکنان شوکیس جولرز درباره فعالیت‌ها و فرصت‌های آموزشی که در طول نمایشگاه جواهرات استرالیا 2022 برگزار می شود، بحث خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که محتوای ضروری و مرتبط را بر اساس تقاضای اعضای خود ارائه می‌کنیم.

کالین پوکلینگتون، مدیر عامل نیشن واید جولرز (Nationwide Jewellers) نیز گفت: «با افزایش فروش پس از قرنطینه که انتظار می رود تا سال 2022 ادامه یابد، نمایشگاه جواهرات استرالیا یک رویداد ضروری برای خرده فروشان خواهد بود.»

پوکلینگتون افزود: «در حالی که رویداد ترید دیز سال گذشته در پایتخت ها بسیار موفق بود، اکنون که می‌توانیم اعتماد بیشتری به باز ماندن مرزهای ایالتی داشته باشیم، برگزاری یک رویداد تجاری در سیدنی حرکت مناسبی برای صنعت است. خرده فروشان به تعداد بسیار بیشتری از تامین کنندگان در یک مکان دسترسی خواهند داشت – چیزی که برای نزدیک به دو سال و نیم امکان پذیر نبوده است.»  

نیشن واید مجموعه ای از فعالیت ها را برای کمک به شروع بازار سال نو برای اعضای خود در رویداد مارس هماهنگ می کند:

  • یک دوره آموزشی جدید نیم روزه مدیریت کسب و کار خرده فروشی جواهرات
  • در دسترس بودن تسهیلات مالی شش ماهه برای همه اعضا
  • جلسات آموزشی در مورد الماس، بازاریابی دیجیتال و رویداد « الماس جهانی»
  • مشاوره تجاری به صورت فرد به فرد به اعضا

پوکلینگتون امیدوار است که اعضای مستقر در نیوزیلند از این فرصت برای سفر در اوایل سال آینده استفاده کنند، زیرا محدودیت های سفر تا ماه مارس باید کمتر سختگیرانه باشد.

جاش زَرب، مدیر عامل ایندپندنت جولرز کلکتیو(Independent Jewellers Collective) نیز از این فرصت برای گروه خود استفاده می کند تا در نمایشگاهی که در مرکز کنوانسیون بین المللی در دارلینگ هاربر، 11 تا 12 مارس برگزار می شود، گرد هم بیایند.

زرب می گوید: «ما هنوز در مرحله نهایی کردن برنامه های خود برای اوایل سال 2022 هستیم زیرا مشتاق میزبانی کنفرانسی برای شرکای IJC هستیم. ایندپندنت جولرز کلکتیو از نمایشگاه جواهرات استرالیا حمایت خواهد کرد زیرا همه نمایشگاه ها تا به امروز فرصت خوبی برای تعامل و شبکه سازی با خرده فروشان و تامین کنندگان در کسب و کار ما بوده است.»

علاوه بر این، کلیر پَکت، رئیس گروه لیدینگ اج گروپ جولرز (Leading Edge Group Jewellers ) در این باره گفت که نمایشگاه های جواهرات بخشی جدایی ناپذیر از گرد هم جمع کردن این صنعت است.

به گفته او، «ما مشتاقانه منتظر هستیم تا بخشی از نمایشگاه جواهرات استرالیا در مارس 2022 باشیم و اعضا، تامین کنندگان و دوستان خود را در سراسر این صنعت دوباره به هم متصل کرده و از آن حمایت کنیم.»

پکت ادامه داد: «به عنوان بخشی از بزرگترین گروه خرید استرالیا، لیدینگ اج جولرز  بیشتر از این نمی‌توانست با میل به رشد و شکوفایی جواهرات سازان در سراسر کشور مطابقت داشته باشد، زیرا آنها از چند سال بسیار سخت بیرون می‌آیند.»

گری فیتز روی، مدیر عامل اکسپرتیز ایونت(Expertise Events)  اخیرا به جولرز مگزین گفت: «شکی نیست که در حالی که صنعت جواهرسازی در دو سال گذشته نسبتاً دست نخورده باقی مانده است، چشم انداز چگونگی حفظ و بهبودی کامل آن پس از کووید باید در مرکز هر کاری که ما به عنوان یک صنعت انجام می دهیم باشد.»

او گفت که تاریخ ها با دقت انتخاب شده اند تا «کل صنعت را متحد کنند.»

تاریخ زودتر از مارس به خرده‌فروشان فرصت کافی برای ارزیابی مناسب نتایج معاملات کریسمس/سال نو برای اهداف ذخیره‌سازی مجدد نمی‌دهد و پس از فروش روز ولنتاین به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد تا سطح فروش محصول را ارزیابی کنند.

مهمتر از آن، فیتز روی گفت: «بنابراین ما عمداً از ماه فوریه اجتناب کردیم تا فرصتی برای جذب مخاطبان ملی داشته باشیم، زیرا همانطور که می‌دانید، مرز غرب استرالیا به احتمال زیاد تا اواسط فوریه بسته خواهد ماند.»

او همچنین معتقد است که اعتماد مصرف‌کننده تا ماه مارس پس از اوج‌ فصل تعطیلات سال نو و روز ولنتاین بسیار قوی‌تر خواهد شد.

منبع: jewellermagazine.com

برچسب:

ترند نمایشگاه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت