از جام جهانی قطر تا بازی های مجازی در نمایشگاه طلاوجواهر
مروری بر مهمترین اخبار مرتبط با نمایشگاه های طلاوجواهر که در سال 2022 برگزار شدنه اند.
امیر کشانی(سردبیر)
1401/03/09 | 00:03
نگاهی به رویدادهای نمایشگاهی در سراسر دنیا شما را با یک واقعیت جدی روبرو می کند. حضور شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از کشورهای مختلف دنیا و تنوع و خلاقیت در برنامه های جنبی نمایشگاه و رویدادهای مرتبط با صنعت طلاوجواهر.
اگر فرصت بازدید از این نمایشگاه ها را نداشته اید مروری بر اخبار این نمایشگاه ها می تواند شما را به دنیای ایده های نو و خلاقانه در این نمایشگاه ها ببرد.
به گزارش گلدنیوز، در نمایشگاه 2022جواهرات و ساعت دوحه قطر ۱۲۹ غرفه دار از ۱۴ کشور حضور داشتند و بازدیدکنندگان نیز به تعداد ۳۲ هزار و ۳۱ نفر بوده اند که پیش از برگزاری ثبت نام کرده اند.
مهمترین جاذبه های نمایشگاه امسال قطر متعلق به جواهرات، خودکارها و دفترچه یادداشت هایی بود که با الهام از جام جهانی قطر 2022 ساخته شده اند و به عنوان بخشی از یک کلکسیون برای هواداران فوتبال دیده می شود، زیرا این کشور اولین کشور عربی است که میزبان جام جهانی میشود.
نمایشگاه ویچنزائورو ایتالیا سرشار از اتفاقات متفاوت برای علاقه مندان طلاوجواهر در سراسر دنیا بود.
این نمایشگاه با چشم انداز مشخص ، بیش از ۱۰۰۰ برند نمایشگاهی (بیش از ۱۴۰ برند در تی گلد)، ۳۰۰ خریدار میزبان، دانشجویان، طراحان، مدارس، مؤسسات و رسانه ها از سراسر جهان را گرد هم آورد.
غرفه داران از ۱۲۷ کشور در این نمایشگاه حضور یافتند. هجوم خریداران و بازدیدکنندگان از خارج ایتالیا باعث شد بیش از نیمی از بازدیدکنندگان (۵۳ درصد) خارجی باشند.
این بازدیدکنندگان به ویژه از اسپانیا (۶.۵ درصد از کل)، آلمان (۶.۴ درصد)، ایالات متحده (۶.۳ درصد)، یونان (۵.۳ درصد) و فرانسه (۵.۲ درصد) بودند.
پیوستن به صفحه اینستاگرامی گلدنیوز : https://instagram.com/goldnews.iran?utm_medium=copy_link
یکی از نکات برجسته نمایشگاه آلمان شامل ترندفکتوری (Trendfactory) به عنوان یک برنامه کنفرانس است که امسال با دو موضوع کلیدی پایداری و آینده خرده فروشی برگزار می شود.
سخنرانان کلیدی این کنفرانس عبارتند از: کایل رودریک از Bijoux Review، ال هیل مدیرعامل هیل اند کو، و همچنین جوانا پیرکر به این موضوع خواهد پرداخت که بازی و واقعیت مجازی چگونه می توانند در بخش جواهر به کار گرفته شوند.
برگزاری پنجاه و یکمین نسخه نمایشگاه جواهرات استانبول پس از ۲ سال تاثیرگذاری همه گیری کووید-۱۹ بر سفرهای بین المللی، نشان از یک بازگشت امیدوارکننده داشت.
در مجموع بیش از 1200 شرکت غرفه داشتند و 30 درصد از بازدیدکنندگان خریداران خارجی بودند. برنامه هیئت بین المللی خریدار (The International Buyer Delegation Program) نیز موفق بود و بیش از 1000 نماینده از برندها و شرکت های پیشرو را به نمایشگاه معرفی کرد.
بیش از ۳۶ هزار نفر در نسخه مارس ۲۰۲۲ نمایشگاه جواهرات استانبول که به طور موفقیت آمیزی طی چهار روز در بزرگترین شهر ترکیه برگزار شد، شرکت کردند.
مروری بر خبرهای نمایشگاه های طلاوجواهر در کشورهای مختلف ما را بیش از پیش متوجه این نکته می کند که نمایشگاه های داخل کشور نیازمند بازنگری و آسیب شناسی جدی است.
چرا تولیدکنندگان داخلی استقبال کمی از نمایشگاه های داخلی دارند؟ چرا تولید کننده و بازدیدکننده خارجی در نمایشگاه طلاوجواهر ما وجود ندارد ؟ چرا برنامه های جنبی نمایشگاه های ما کم رمق و نمایشی است؟ و هزار اما و اگر دیگر که سعی خواهیم کرد در سلسله گزارش های تحلیلی گلدنیوز به آنها بپردازیم.
ترند
پیشنهاد ویژه
نمایشگاه طلاوجواهر
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده