نمایشگاه جواهرات ایتالیا رکورد زد
برگزارکنندگان نمایشگاه تجاری ویچنزائورو ایتالیا این نمایشگاه را که در ژانویه امسال (ماه گذشته) برگزار شد یک موفقیت چشمگیر اعلام کرده اند که با حضور بی سابقه غرفه داران و خریداران برجسته شده است.
حسین راشدی(مترجم)
1401/11/16 | 00:11
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) به نقل از وبسایت جولری مگزین ، ویچنزائورو بیش از 60 سال است که در ایتالیا برگزار می شود و نسخه 2023 آن در 20 ژانویه آغاز شد و در 24 ژانویه به پایان رسید.
برگزارکنندگان آن در یک بیانیه رسانه ای اعلام کردند که «حضور خارجی در نمایشگاه نزدیک به 60 درصد از کل شرکت کنندگان را تشکیل داد که از 136 کشور در سراسر جهان آمده بودند»، در حالی که این رویداد میزبان بیش از 1300 غرفه دار بود.
در حالی که سازماندهنده ویچنزائورو ادعا میکند که رویداد امسال در مقایسه با سال 2020، 11.5 درصد بازدیدکننده بیشتری جذب کرده است، اما تعداد بازدیدکنندگان واقعی را منتشر نکرده است.
مارکو کارنیلو، مدیر گروه نمایشگاه ایتالیا (IEG) به JCK Online گفت که این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه ثبت شده است. او گفت: «این به نوعی غیرقابل باور است.»
کارنیلو ادامه داد: «نمیتوانستم انتظار چنین نتیجهای را داشته باشم، بهویژه پس از دو تا سه سال کووید، ناپیوستگیها، زمانهای دراماتیک برای صنعت ما، و اکنون 2023، اولین نسخه عادی و رونق جدید! این بزرگترین نمایشگاه تا به حال است.»
بازدیدکنندگان خارجی نزدیک به 60 درصد از شرکت کنندگان را تشکیل می دادند. شرکت کنندگان ایتالیایی در مقایسه با سالهای قبل از همهگیری تقریباً 20 درصد افزایش داشته است.
کارنیلو گفت که علیرغم موفقیت هنوز جا برای توسعه بیشتر وجود دارد.
او به "واچ پرو" گفت: «ما موفق شدیم تا مرتبط بمانیم، جامعه و مهمانان خود را در طول سالهای کووید حفظ کردیم و اکنون نتایج همه این کارها را میبینیم. امسال 7 تا 8 هزار بازدیدکننده جدید داریم که در زمان کووید به دست آوردیم. این فوق العاده است.»
کارنیلو ادامه داد: «من همیشه نیاز دارم قالب های همه دسته های خود را تنظیم کنم تا اطمینان حاصل کنم که وزن هر بخش با تقاضای واقعی بازدیدکنندگان مطابقت دارد. من پتانسیل بیشتری را در خدمات از جمله ماشین آلات، تجهیزات و ابزار می بینم.»
او افزود: «فروشگاههای فیزیکی خدمات روزافزونی را به مصرفکنندگان ارائه میکنند، جایی که مصرفکنندگان در غیر این صورت آنلاین میشوند. اما برای ارائه خدمات نیازمند داشتن یک کارگاه با تجهیزات و ابزار هستند. این حوزه با فناوری همراه است و چیزی است که من می خواهم آن را بزرگتر یا حداقل بهتر کنم.»
این یک شروع مثبت برای سال برای جواهرات بین المللی و تماشای نمایشگاه های تجاری بود. موفقیت ویچنزائورو پس از شرکت بیش از 20 هزار بازدید کننده در نمایشگاه IIJS هند به دست آمد.
منبع: جولری مگزین
در همین رابطه بخوانید:
نمایشگاه جواهرات ویچنزائورو ایتالیا از نگاه مدیر آن
۱۰ برند برتر جواهرات ایتالیا
ترند
نمایشگاه طلاوجواهر ایتالیا
نمایشگاه جواهرات
نمایشگاه ویچنزائورو
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده