هنرجویان وارد بازارکار میشوند

هنرجویان وارد بازارکار میشوند

ارائه دوره های آموزشی تخصصی حرفه طلا وجواهر سازی به کارآموزان و هنرجویان آمادگی مناسب برای ورود به عرصه کسب و کار

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/07/28 | 00:07

نظری ثبت نشده

هنرجویان وارد بازارکار میشوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلدنیوز؛ بهروز محمدزاده، مدیر آموزشگاه طلا فنون ایران گفت: هنرجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی می توانند براى ادامه ى مسير كارى و سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار شخصی خود از خدمات مشاوره ای و حمایتی مدیران و اساتید این آموزشگاه بهره ببرندو به این شیوه هنرجویان وارد بازارکار میشوند.

وی اظهار داشت: نیروهایی که در آموزشگاه ما دوره های آموزشی را می بینند آمادگی کامل برای ورود به بازار کار طلا و جواهر سازی را دارند و برای حمایت و تسهیل ورود این نیروهای آموزش دیده با کارگاه های همکار جهت به کار گیری نیروها رایزنی می شود

محمد زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه در بازار کار طلا و جواهر سازی کمبود نیرو های وردست و کارآموز وجود دارد کارگاه ها افرادی که در آموزشگاه دوره می بینند را برای همکاری می پذیرند و هنرجویان می توانند مشغول به کار شوند.

وی  همکاری در راه اندازی کارگاه و تجهیز آن، حمایت جهت عضویت در اتحادیه طلا سازان و بستن قراردهای حمایتی ، همکاری در بازاریابی و... را از دیگر خدماتی که به هنرجویان جهت ادامه کار و رشد این صنعت ارائه می شود برشمرد.   

توقف و رکود صنعت طلا

مدیر آموزشگاه طلا فنون ایران تصریح کرد: طلا سازی به طور کلی هنر دست است و صنعت طلا سازی در ایران چند سالی است که  نسبت به سالهای گذشته رشد چندانی نداشته است و آموزشگاه طلا فنون سعی می کند برای پیشرفت صنعت طلا  در آموزشگاه علاقمند به این هنر را آموزش بدهد.

نمایشگاه طلا و جواهر و نقره و گوهرسنگ ها/شیراز مهر 1400

بهروز محمد زاده اظهار داشت: طلا فنون در واقع شرکت طلا سازی و آموزشگاه طراحی و ساخت طلا وجواهر سازی است که بیش از40 سال سابقه فعالیت دارد و این آموزشگاه به عنوان مبتکرو اولین آموزشگاه طلا سازی در ایران توسط پدرم راه اندازی شده است و در حال حاضر سه شعبه در تهران و در مجموع 11 شعبه در سطح کشور دارد.

وی ادامه داد: در زمان راه اندازی این آموزشگاه در خاورمیانه آموزشگاه ساخت و تولید طلا نبود و سازمان فنی و حرفه ای هم این رشته را نداشت و به مروز زمان استانداردهای آموزشی  در این زمینه توسط بنده و پدرم تهیه شد و این رشته در سطح کشور رشد کرد و  آموزشگاه های دیگر در سراسر کشور دایر شدند.

محمد زاده گفت: در این آموزشگاه حدود 100 نفر از اساتید این حرفه مشغول به فعالیت هستند و به طور کلی 16 رشته آموزشی از جمله طلا و جواهر سازی مخراج کاری، فروشندگی، تعمیرات، مدل سازی، نورد کاری، ذوب کاری، ملیله کاری، توخالی سازی، ریخته گری، کار با لیزر، طراحی سنگ شناسی، گوهر شناسی و گوهرتراشی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: هنرجویان در دوره های آموزشی این آموزشگاه  به صورت تئوری تمام فنون کار اعم از خرید و فروش محک زدن و شناخت فلزات را  در بدو ورود به این رشته آموزش می بینند و در ادامه  به آنها آموزش  های طلاسازی به صورت عملی داده می شود.

غرفه گلد نیوز در نمایشگاه طلا و جواهر و نقره و گوهرسنگ ها/شیراز مهر 1400
غرفه گلد نیوز در نمایشگاه طلا و جواهر و نقره و گوهرسنگ ها/شیراز مهر 1400

تربیت نیروی ماهر با آموزش های تئوری و عملی

مدیر آموزشگاه طلا فنون ایران بیان داشت: تمام ابزارها ی آموزشی ما در آموزشگاه مطابق با استانداردها و به روز ترین دستگاه ها و مشابه دستگاه هایی است که در کارگاه ها برای ساخت طلا استفاده می شود تا هنرجویان و کارآموزان دوره دیده تمام فنون کار را به صورت عملی با دستگاه ها بیاموزند و نیروی كار ماهر برای ورود به بازار كار تربیت شود.

وی باتاکید بر اینکه طلا بعد از نفت صنعت مهمی است و پشتوانه ای برای اسکناس محسوب می شود گفت: صنعت طلا بسیار جای پیشرفت دارد  بالاخص در کشور ایران که هم معادن فلزات قیمتی بسیار وجود دارد و هم محیط برای فعالیت در این حرفه وهنر مهیا و باز است.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهادویژه

طلا فنون

هنرجویان طلا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت