حمایت دولت از ورود شرکت های تولیدی در بازارهای بین المللی

حمایت دولت از ورود شرکت های تولیدی در بازارهای بین المللی

امین جواهری گفت: دستگاه های تولیدی ما در چند سال اخیر مورد توجه کشور های خارجی قرار گرفته و میزان صادرات این دستگاه ها به کشور های همسایه افزایش داشته است.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/08/10 | 00:08

نظری ثبت نشده

حمایت دولت از ورود شرکت های تولیدی در بازارهای بین المللی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلدنیوز؛ سیدعلیرضا امین جواهری، از تولید کنندگان دستگاه ویبراتور در اصفهان در حاشیه نمایشگاه طلا و جواهر شیراز گفت : انتظار می رود دولت به منظور توسعه بازار صادرات و افزایش خدمات صادراتی، ما را در جهت ارائه دستگاه های تولیدی خود در نمایشگاه های خارجی اعم از کشور های افغانستان، دبی، ایتالیا و... حمایت کند و یا زمینه تبلیغات محصولات صنعتگران داخلی را در این نمایشگاه ها فراهم کند چرا که هزینه های شرکت در نمایشگاه ها برای تولید کنندگان سنگین است.

دستگاه ویبراتور ایرانی 13 برابر ارزان تر از نمونه های خارجی

وی افزود: دستگاه ویبراتور تولید شده در ایران نسبت به نمونه های خارجی 13 برابر ارزان تر و مقرون به صرفه تر است و به دلیل اینکه قیمت تمام شده دستگاه در ایران بعد از تبدیل به دلار قیمت ناچیزی می شود مورد استقبال بازار های خارجی  می باشد.

جواهری افزود: دستگاه های تولیدی ما در چند سال اخیر مورد توجه کشور هایی چون افغانستان، اربیل عراق، امارات و تایلند قرار گرفته و خوشبختانه میزان صادرات این دستگاه ها به کشور های همسایه افزایش داشته است.

امین جواهری اظهار داشت: برای تهیه مواد اولیه تولید دستگاه‌های ویبراتور از محصولات تولیدی 39 شاخه صنعت داخلی از جمله لوازم برقی، آهن آلات، پیچ و مهره و... استفاده می شود.

رونق اقتصادی با ثبات قیمت دلار

وی افزود: متاسفانه قیمت این مواد با توجه به تغییرات و نوسان قیمت ارز هر روز متغییر است و بالطبع آن قیمت دستگاه نیز همراه با بازار پیش می رود که اگر قیمت دلار ثابت شود، موجب ثبات نرخ ها می شود و در نتیجه رونق اقتصادی رقم می خورد.

مدیر عامل این شرکت ماشین سازی تصریح کرد: صفر تا صد دستگاه ویبراتور، تولید داخل است و تنها ساچمه های استیل که در ویبره استفاده می شود وارداتی می باشد که به دلیل اینکه این ساچمه ها تنها مختص دستگاه ویبره می باشد لزومی برای ایجاد کارخانه تولید ساچمه در کشور نیست و هر چند سال یکبار مقداری از ساچمه های مورد نیاز را وارد می کنیم.

وی در ادامه گفت: شرکت ما بیش از 17 سال است که در زمینه تولید دستگاه ویبراتور مخصوص پرداخت طلا، جواهر و نقره فعالیت دارد و به منظور افزایش کیفیت پرداخت و پولیش طلا، دستگاه ویبراتور را تولید می کند.

دستگاه تولید شده در شرکت امین جواهری

پولیش طلا بدون کسری، از مزایای دستگاه ویبراتور

جواهری افزود: این دستگاه در پولیش فلزاتی مانند طلا، نقره، مس، برنج کاربرد دارد و از مزایای دستگاه های ویبراتور این است که هر نوع طلا را در کوتاه ترین زمان و بدون کسری طلا و با بهترین کیفیت پرداخت و تحویل تولید کننده می دهد.

جواهری تصریح کرد: طی چندین سال اخیر با ایجاد تغییر و تحولات گسترده در این دستگاه توانسته ایم که صدا و لرزش آن را کاهش داده و میزان پولیش و کیفیت پرداخت دستگاه را افزایش دهیم وتا 90 درصد رضایت مشتریان و خریداران را کسب کنیم.

وی اظهار داشت: دستگاه های تولیدشده در شرکت ما دارای یک سال ضمانت و گارانتی است و نصب و راه اندازی دستگاه ها بر عهده خود شرکت می باشد.

تنها شرکت ایرانی تولیدکننده ابزار دارای گواهینامه استاندارد CE

این تولید کننده دستگاه ویبراتور در اصفهان تصریح کرد: شرکت ما دارای گواهینامه ISO 9000 و گواهینامه ISO 9001 بوده است و در اردیبهشت ماه سال جاری، با ارائه‌ی محصولات باکیفیت در سطح بین‌المللی، موفق به کسب استاندارد ایمنی و کیفیت محصولات اروپا(CE) شد و در حال حاضر به عنوان تنها شرکت ایرانی تولیدکننده ابزار دارای نشان CE اورجینال می باشد.

جواهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سختی های کار برگزاری نمایشگاه ها گفت: نمایشگاه تخصصی و بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، گوهرسنگ و صنایع وابسته در شیراز با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها تقریبا 80 درصدرضایت بخش بود. مدیر عامل شرکت ماشین سازی جواهری افزود: مدیریت و هماهنگی جهت برپایی نمایشگاه با توجه به فشار اقتصادی و رکود و هزینه های بالای آن کار بسیار سختی شده است.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

بازار

پیشنهاد ویژه

ماشین آلات

بازار جهانی

امین جواهری

تولیدی

دستگاه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت