تحول ساختاری در برند تیفانی
برند طلا و جواهر «تیفانی» از کلکسیون جدید خود رونمایی کرد
حسین راشدی(مترجم)
1400/08/24 | 00:08
ابتدای سال 2021 بود که برند تیفانی توسط غول چند ملیتی LVMH به قیمت 15.8 میلیارد دلار خریداری شد و آنتونی لدرو به سمت مدیرعاملی آن رسید. این برند در هفته گذشته کلکسیون جدید جواهرات خود را با عنوان «برگشت به تیفانی» در آمریکا عرضه کرد و در ژاپن هم در روز شنبه ارائه شد. در این گزارش به رویکرد جدید این برند در کلکسیون جدیدش و راههای متنوع تبلیغات و درآمدزایی آن پرداخته می شود. علاوه بر این، تغییرات اخیر آن که می تواند منجر به به بهبود وجهه آن از نظر فوربس شود به صورت موردی آورده می شود.
به گزارش گلدنیوز به نقل از مارکت واچ، تیفانی «Tiffany and Co.» روز پنجشنبه همکاری خود را با برند پوشاک خیابانی Supreme اعلام کرد تا به جواهرساز 184 ساله کمک کند تا خریداران جوانتر را جذب کند.
این آخرین تلاش این برند لوکس آمریکایی برای جذب مشتریان جوان تر و کاهش وابستگی آن به حلقه های نامزدی در زمانی است که افراد کمتری ازدواج می کنند. در ژانویه امسال شرکت LVMH آن را به قیمت نزدیک به 16 میلیارد دلار خریداری کرد؛ یعنی زمانی که با راه اندازی کمپینی با استفاده از شعار «این تیفانی مادرتان نیست» باعث رنجش برخی از مشتریان قدیمی شد.
الکساندر آرنو، معاون تولید و ارتباطات تیفانی، همچنین مدیر عامل سابق شرکت سازنده چمدان گرانقیمت Rimowa است - جایی که قبلاً با سوپریم برای تولید یک چمدان 1600 دلاری همکاری کرده بود.
تیفانی همچنین با مشارکت با افراد مشهوری مانند بیانسه و جی زی، هیلی بیبر و کایل کوزما به عنوان سفیران برند، سعی در جذب مصرف کنندگان جوانتر داشته است.
نمایندگان هر دو شرکت بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.
این مجموعه روز پنجشنبه در ساعت 11 صبح به وقت شرق ایالات متحده و 13 نوامبر در ساعت 11 صبح در ژاپن به صورت آنلاین عرضه شد.
بیش از یک سوم از 320 فروشگاه تیفانی در ایالات متحده است. به گزارش رویترز، برخی از آنها قدیمی، نامرغوب و نیاز به بازسازی دارند.
در پستهای اینستاگرام و تبلیغات عظیمی که روی داربستهای منهتن نصب شدهاند، پیام «این تیفانی مادرتان نیست» نشان می دهد که تغییرات بزرگی در راه است. مطمئناً برنامه هایی برای جواهرات گران قیمت وجود دارد. تیفانی در تبلیغات با مدلی ظاهر شد که یک گردنبند نقره ای گران قیمت و یک دستبند 1500 دلاری پوشیده بود. برای نشان دادن ظاهری جوان و مدرن، مدل موی مدلها «به طرز هنرمندانهای بدون استایل» بود.
4 . علاوه بر این، در آخرین روزهای بوگلیلو، یک الماس 80 قیراطی خریداری شد و در گردنبندی قرار خواهد گرفت که گرانترین قطعه جواهر خواهد شد.
5. شرکت سعی خواهد کرد که خریداران جوان تر را جذب کند. این در حال حاضر در تبلیغات و بازاریابی جدید دیده می شود و کلید موفقیت آن در سال های آینده خواهد بود.
6. تیفانی حلقه نامزدی مردانه را معرفی خواهد کرد. این نیز تلاش دیگری برای تمرکز توجه بر مشتری جوانتر و متنوعتر است.
7. همچنین این احتمال وجود دارد که مدیریت LVMH رویکرد تدریجی برای در دست گرفتن کنترل برند را که در زمان خرید لویی ویتون استفاده میکرد، تکرار کند. امروزه لویی ویتون یک برند محبوب است که فراتر از کیف های دستی و چمدان، پوشاک بسیار خوبی دارد.
یک چیز قطعی است. تیفانی برندی خواهد بود که در مدت زمان کوتاهی جواهرات لوکس را خواهد داشت. این شرکت با شرکت دیگر به نام بولگاری، که همچنین متعلق به LVMH است، و همچنین کارتیر و ون کلیف (هر دو متعلق به دیچمونت هستند) رقابت خواهد کرد. ما باید شاهد اتفاقات هیجان انگیزی در کل صنعت باشیم.
منابع:
marketwatch.com و forbes.com
انتهای پیام/
ترند
پیشنهاد ویژه
برند تیفانی
تحول در برند تیفانی
تیفانی
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده