وابستگی مالی برند جواهرات پاندورا به بازارهای آمریکا و بریتانیا
درآمدهای پاندورا در چین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است
حسین راشدی(مترجم)
1400/10/28 | 00:10
به گزارش گلدنیوز به نقل از پروفشنال جولر، درآمد مالی پاندورا در سه ماهه چهارم سال گذشته یک میلیارد پوند و برای کل سال 2021، 2.6 میلیارد پوند بود.
نتایج اولیه و حسابرسی نشده برای کل سال 2021 رشد 23 درصدی را برای این شرکت نشان می دهد - که بالاتر از پیش بینی ها بود.
در همین حال، تفکیک درآمدهای این شرکت به ازای هر کشور نشان میدهد که ایالات متحده همچنان بزرگترین بازار پاندورا است.
درآمد پاندورا همچنین شاهد رشد چشمگیر در منطقه بوده است – 56 درصد نسبت به سال 2019 و 58 درصد نسبت به سال 2020.
رشد ضعیف تر در سومین و چهارمین بازار بزرگ آن، به ترتیب بریتانیا و ایتالیا، با کاهش درآمد در سایر مناطق جبران شد.
درآمدهای پاندورا در چین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است – 43 درصد نسبت به سال 2019. همچنین درآمد آن طی سه ماهه چهارم 2021، 51 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2019 کاهش را تجربه کرد.
به همین ترتیب به نظر می رسد استرالیا نسبت به گذشته اولویت کمتری برای پاندورا داشته باشد زیرا درآمدش در این کشور از سال 2019 کاهش یافته است.
در اظهار نظری که در این گزارش آمده است، می خوانیم: « درصد پایینی از فروشگاههای فیزیکی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ به دلیل کووید-19 موقتا بسته شدند.»
علاوه بر این، فروشگاههای فیزیکی در تعدادی از بازارها، به ویژه در چین، تحت تأثیر سایر محدودیتها قرار گرفتند. تشدید اخیر وضعیت کرونا همچنان باعث ایجاد برخی نااطمینانی ها در مورد عملکرد مالی آن در سال 2022 شده است.
منبع: professionaljeweller.com
انتهای پیام/
ترند
پیشنهاد ویژه
جواهرات
جواهرات پاندورا
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده