تحولات عمیق در تیفانی/ 60 درصد از کارکنان تیفانی این شرکت را ترک کردند

تحولات عمیق در تیفانی- 60 درصد از کارکنان تیفانی این شرکت را ترک کردند

کمی بیش از یک سال از زمانی که شرکت «موئت هنسی لوئیس ووئیتون» فرایند خرید برند جواهرات تیفانی را تکمیل کرد و به گفته مدیرعاملش «آنتونی لدرو»، بیش از 60 درصد کارکنان قدیمی اش از آن موقع این شرکت را ترک کرده اند، گذشته است.

حسین راشدی(مترجم)

1401/01/08 | 00:01

نظری ثبت نشده

تحولات عمیق در تیفانی- 60 درصد از کارکنان تیفانی این شرکت را ترک کردند

به گزارش گلدنیوز به نقل از وبسایت جولری مگزین، این خرید با هزینه بیش از 15 میلیارد دلاری در ژانویه 2021 نهایی شد. زمانی زیادی نگذشت که معلوم شد موئت هنسی لوئیس ووئیتون (LVMH) برنامه داشت همه چیز را در این شرکت زیر و رو کند. فوریه بود که وبسایت جولر گزارش داد LVMH برای کارکنان تیفانی یک مجمع برگزار کرده بود که در آن مدیریت تاکید کرده بود که یک تحول رخ خواهد داد و آن تغییر از خطوط تولید نقره استرلینگ به جواهرات درخشان با کیفیت بود.

هدف اصلی تغییرات در تیفانی

اندکی بعد، شرکت تیفانی آگهی خود در نسخه کاغذی نیویورک تایمز را که از دهه 1890 در صفحه 3 آن چاپ می شد را لغو کرد.

آنتونی لدرو، مدیرعامل LVMH هفته گذشته در مصاحبه ای با روزنامه Women’s Wear Daily گفت که هدف اصلی تغییرات در تیفانی سازگار شدن با فضای جدید کسب و کار بود.

او گفت: «ما در دنیایی زندگی می کنیم که به سرعت در حال حرکت است.»

وی ادامه داد: «این یک مجموعه مهارت مهم برای بسیاری از افرادی است که از دنیای مد می آیند، جایی که سراشیبی های زیادی وجود دارد و شما باید به سرعت واکنش نشان دهید. این چیزی است که اکنون در دنیای محصولات لوکس به آن نیاز دارید.»

لدرو همچنین گفت: «ما به سرعت حرکت می کنیم. من معتقدم حرکت با سرعت و کارآمد بودن دشمن موفقیت نیست.»

نمادین ترین برند جواهرات در جهان

تیفانی به عنوان یکی از نمادین ترین برندهای جواهرات در جهان، تاریخچه ای غنی دارد. این شرکت در دهه 1830 تأسیس شد و به سازمانی با فروش سالانه 4.4 میلیارد دلار تبدیل شد.

اما در نهایت در مقایسه با LVMH که تا سال 2019 بیش از 5000 فروشگاه داشت و بیش از 50 میلیارد دلار در سراسر جهان از دفتر مرکزی خود در پاریس درآمد داشت، رنگ باخت.

تیفانی قبل از خرید توسط LVMH، بالغ بر 300 فروشگاه در سراسر جهان با بیش از 13 هزار پرسنل داشت. در طی یک سال، حدود دو سوم کارکنان آن جایگزین شده اند.

یک سوم نیروی کار تیفانی در حال حاضر از کارکنان LVMH تشکیل شده، در حالی که یک سوم دیگر از خارج این شرکت آمده اند. لدرو می گوید در حالی که تغییرات بزرگ ادامه خواهد داشت، این برند همچنان هویت منحصر به فرد آمریکایی خود را حفظ خواهد کرد.

او افزود: «در تیفانی نوعی سخاوت وجود دارد که بیشتر از بخشندگی است که جواهرسازان سنتی اروپایی ارائه می دهند.»

لدرو اظهار کرد: «وقتی شما وارد یک فروشگاه تیفانی می‌شوید، ما واقعاً احساس می‌کنیم که به دلیل گستره پیشنهادات ما باید با یک جعبه آبی محصولات تیفانی فروشگاه را ترک کنید. این امر به این علت است که مشتری ها در فروشگاه های تیفانی احساس خوشایند و آرامش می کنند. این بخشی از رویای این برند است.»

لدرو قبل از اینکه به LVMH برود، از 2013 تا 2014 برای تیفانی کار می کرد. وی پس از این خرید به عنوان مدیرعامل تیفانی منصوب شد.

او همچنین گفت که قصد دارد سالانه 30 تا 50 فروشگاه را بازسازی کند.

منبع: jewellermagazine.com

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

تحول در برند تیفانی

تیفانی

جواهرات تیفانی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت