3 کلید موفقیت در شراکت برند-خرده فروشی

3 کلید موفقیت در شراکت برند-خرده فروشی

صنعت جواهرات در حال تحول است؛ چشم انداز آن برای همیشه در حال تغییر است و مفاهیم لازم برای اطمینان از موفقیت برندها و خرده فروشان هنگام همکاری با یکدیگر وجود دارد.

حسین راشدی(مترجم)

1401/03/21 | 00:03

نظری ثبت نشده

3 کلید موفقیت در شراکت برند-خرده فروشی

گروه بین الملل پایگاه خبری جهان طلا به نقل از نشنال جولر ستون نویسان مهمان وبسایت نشنال جولر، کندرا بریدل و اشلی دیویس سیگمن 3 کلید موفقیت در شراکت بین یک برند و خرده فروشی جواهرات یعنی آشنایی، قصه گویی و مصمم بودن را در گزارشی تحلیل کرده اند که در ادامه می آید:

تحول در صنعت جواهرات

صنعت جواهرات در حال تحول است؛ چشم انداز آن برای همیشه در حال تغییر است و مفاهیم لازم برای اطمینان از موفقیت برندها و خرده فروشان هنگام همکاری با یکدیگر وجود دارد.

خرده فروشان نمی توانند انتظار داشته باشند روی یک برند سرمایه گذاری کنند و به تنهایی شکوفا شود. یک برند باید مورد توجه و پرورش قرار گیرد، درست مثل یک کودک یا یک باغ.

صرف نظر از سطح آگاهی مصرف کننده، برندها به ندرت فقط به دلیل ویژگی های محصولشان فروش دارند. فروش موفق از یک برنامه استراتژیک چند بعدی ناشی می شود که شامل خرید، تجارت، آموزش، بازاریابی، سازماندهی، ارتباطات و مشتری مداری است.

رابطه خرده فروش/برند در ابتدا سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان و پول می طلبد.

هنگامی که محصول به فروشگاه رسید، یک برنامه به خوبی توسعه یافته به شما امکان می دهد از «شکست در راه اندازی» جلوگیری کنید. این طرح باید شامل مراحل زیر باشد.

3 کلید موفقیت در شراکت برند-خرده فروشی

آشنایی را القا کنید

همکاری کلیدی است! پس از اطمینان از انتخاب بهترین دسته بندی، تیم های داخلی خرده فروشی شامل «انبار، تجارت، بازاریابی و فروش» را گرد هم آورید. حتی می توانید مالکان و مدیران فروشگاه را نیز دعوت کنید.

تیم را در مورد محصول هیجان زده کنید. آنها چیزهایی را که با آن آشنا هستند می فروشند، بنابراین سفیران برند را از درون ایجاد کنید.

کارکنان را در مورد تاریخچه برند، مجموعه ها، الهام ها، مواد و ساخت و ساز، گارانتی ها و تعمیرات آموزش دهید. کارکنان را تشویق کنید که لذت ببرند، محصول را لمس کرده و آن را امتحان کنند. اگر محصول را بپوشند، آن را می فروشند.

در این آموزش ها اعضای بخش‌های کلیدی و نه فقط همکاران فروش را مد نظر قرار دهید. قدرت بخش های آموزشی متقابل را دست کم نگیرید.

همه کسانی که در سطح خرده فروشی کار می کنند یک سفیر بالقوه برند هستند، بنابراین بخش خدمات، فروشندگان، خریداران، انبار، تیم های اداری و بازاریابی را شامل می شود.

در زمان اوج فروش، اعضای تیم هایی که در حالت عادی مستقیما با فروش ارتباطی ندارند، به فروشندگان کمکی تبدیل می شوند. این فروشندگان خاموش را بشناسید!

همچنین، فراموش نکنید که از مشوق های فروش و تخفیف هایی برای کارکنان استفاده کنید.

بسیاری از برندها، برنامه ها و تخفیف هایی ارائه می دهند. این موارد را به عنوان جبران به حداکثر رساندن حقوق و مزایا ببینید.

اگر فروشندگان از طریق تخفیف در فروشگاه یا برند یا برنده شدن و استفاده از محصول اقدام به خرید از خود کنند، یک قهرمان طبیعی برند متولد می شود.

3 کلید موفقیت در شراکت برند-خرده فروشی

داستانش را تعریف کن

داستان برند و مجموعه‌های آن را در چندین نقطه ارتباطی بگویید - در فروشگاه، آنلاین و از طریق نهادهای خارجی.

از نمایشگرهای بصری و کالاهای تجاری، وب سایت، ایمیل، تابلوهای دیجیتال در فروشگاه و رویدادها استفاده کنید و برای ایجاد محتوای مقاله ای خلاق باشید.

خرده فروشان باید به طور منظم و پیوسته هر برند و مجموعه جدید را به مشتریان فعلی معرفی کنند و برای انجام این کار باید فراتر از فروشگاه فکر کنند.

با مجلات محلی سبک زندگی یا مد که به محتوای مقاله ای نیاز دارند، همکاری کنید.  

با جامعه خود همکاری کنید. با کسب و کارهای منطقه ای یا سازمان های خیریه اتحاد ایجاد کنید که می تواند یک پایگاه مشتری جدید بالقوه برای برند و خرده فروشی شناسایی کند.

از یک رویداد در فروشگاه یا خارج از آن میزبانی کنید تا سر و صدا ایجاد کنید و تجربه ای منحصر به فرد برای مهمانان برای آغاز به کار برند ایجاد شود. برندها باید یک نماینده برای شرکت در این رویدادها بفرستند.

مصمم باشید

برای خرده فروشان، فضای ویترین آنقدری ارزشمند است که نتوان آن را اجرا نکرد.  

برندها باید از خود بپرسند که انجام تجارت با خرده فروشان خاص چقدر هزینه دارد؟ چه زمانی سود حاصل می شود؟

در نهایت، هم خرده فروشان و هم برندها به دنبال بازگشت سرمایه خود هستند.

اغلب، این فروشگاه های کوچکتر هستند که چابک ترین هستند و می توانند ابتکارات فوق را بهتر اجرا کنند. زنجیره‌های بزرگ‌تر و منطقه‌ای یا اصلی اغلب اوقات سخت‌تری برای مقابله با این چالش‌ها دارند.

این مسئولیت مالک فروشگاه و خریدار است که اطمینان حاصل کند که همه طرف ها با یکدیگر همکاری می کنند تا یک شراکت موفق ایجاد کنند. یکی بدون دیگری نمی تواند موفق شود.

درس امروز: برای ایجاد طرح راه‌اندازی برند وقت بگذارید، کل تیم خود را درگیر کنید و شروع برند جدید را در اولویت قرار دهید.

اگر این گام ها برداشته شود، هر دو کسب و کار رشد می کنند و شکوفا می شوند.

منبع: nationaljeweler.com

برچسب:

صنعت جواهرات

خرده فروشی

وبسایت نشنال جولر

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت