نمایشگاه جواهرات ویچنزائورو ایتالیا از نگاه مدیر آن
مارکو کارنیلو» درباره نمایشگاه جواهرات ویچنزائورو گفت: این رویداد مکانی برای همه صنعت جهانی جواهرات ورای فرصت های تجاری است.
حسین راشدی(مترجم)
1401/05/10 | 00:05
گفت و گوی وبسایت جولری اوتلوک با کارنیلو که مدیر نمایشگاه در گروه نمایشگاهی ایتالیا است، در ذیل به صورت پرسش و پاسخ می آید.
در گروه نمایشگاهی ایتالیا، ما معتقدیم که نمایشگاههای تجاری بنگاه به بنگاه به سمت مدلها و مفاهیم تجاری جدید در حال تکامل هستند. ما ویچنزائورو را به عنوان یک «پلتفرم» برای فرصت ها، یا یک «مرکز» برای تمام صنعت جواهرات - نه فقط یک موقعیت «خرید و فروش» می بینیم.
ویچنزائورو برندها، تولیدکنندگان، فروشندگان، واردکنندگان، طراحان و همچنین رسانه ها، اساتید، محققان، معلمان، دانشجویان و سازمان های نهادی را جذب می کند. هر کس دلیل خود را برای حضور در شهر ویچنزا پیدا می کند و فرصت حضور بخشی از این جامعه را در آن پنج روز پیدا می کند. معنای گفته های من همان «همه به یکباره» است که به آن اشاره کردید.
ما موفق شدیم تالارهایمان را در تمام آن سالهای کرونا باز نگه داریم و رویدادهایی را در سالهای 2020 و 2021 سازماندهی کردیم. ما جامعه خود را درگیر نگه داشتیم و علاوه بر این، بازدیدکنندگان جدید و بیشتری پیدا کردیم زیرا یکی از معدود نمایشگاه هایی بودیم که در آن زمان برگزار می شد.
در نتیجه، ما قویتر و قویتر میشویم - از نظر آگاهی و قرار گرفتن در میان برترین نمایشگاه های بنگاه به بنگاه در سراسر جهان.
ما همچنان بر روی غرفهداران تمرکز میکنیم و مطمئن میشویم که بهترین انتخاب و ترکیبی از محصولات و خدمات زنجیره تامین جواهرات را داریم - از فناوری گرفته تا برندها، از تولیدکنندگان تا جواهرات و خدمات.
ثانیاً، ما به شدت «برنامه فرهنگی» خود را پیش می بریم و محتوا، صاحب نظران و پروژه هایی را که از توسعه صنعت حمایت می کنند به ویچنزا می آوریم. ما به ویژه بر روندها و آموزش تمرکز می کنیم.
آخرین مورد اینکه ما در حال بهبود «تجربه بازدیدکنندگان» هستیم و خدمات و امکانات بیشتری را به بازدیدکنندگان خود از سراسر جهان اضافه می کنیم.
در حال سازماندهی رویدادهای بیشتر و بیشتری در مرکز شهر بعد از ساعات کار نمایشگاه هستیم. ما در حال افزایش سرویس های ایاب و ذهاب هستیم تا فرودگاه، مرکز شهر و هتل ها را به محل نمایشگاه متصل کنیم.
به عنوان مثال، در حال حاضر هتل های 5 ستاره زیادی با قیمت های بسیار مناسب (100-170 یورو در شب) داریم که دسترسی آسانی با نمایشگاه دارند و با سرویس های ما در ارتباط هستند - برای بازدیدکنندگان ما رایگان است.
گفتنش سخت است. قطعاً ما انتظار داریم که دوباره خریداران برتر از آسیا به ویچنزا داشته باشیم، اما مطمئن نیستیم چه زمانی. آنها پیشنهادات ما را در نمایشگاه دوست دارند - فقط امیدواریم که به زودی سفر آسان تر شود.
تعداد غرفه داران در سپتامبر امسال به سطح قبل از کووید نزدیک خواهد شد. چگونه پیشبینی میکنید که منشأ جغرافیایی و انواع غرفهداران در ویچنزائورو در سالهای آینده متحول شوند؟
از لحاظ تاریخی در ویچنزا بازدیدکنندگان از 120 کشور بیشتر می آیند. این تقریباً تمام دنیاست.
ما انتظار داریم که این روند ادامه یابد - اروپا بیشترین بازدید کننده را خواهد داشت. من معتقدم خاورمیانه، ایالات متحده، آمریکای لاتین، هند و تمام آسیا نیز به رشد خود ادامه خواهند داد.
بخش وینتج غرفهداران بینالمللی - مانند باب مارون - را در نسخه سپتامبر اضافه میکند و محتوای بیشتر و جریانهای آموزشی را برای علاقهمندان به ساعتهای قدیمی و جواهرات گنجانده است.
این یک پروژه بنگاه به مصرف کننده (B2C) است، یک قالب بسیار جدید، که ما آن را از ویچنزائورو جدا نگه می داریم، اما هم افزایی مرتبطی ایجاد می کند که غرفه داران و بازدیدکنندگان ما همچنان در میان مدت از آن لذت خواهند برد.
منبع: jewelleryoutlook.com
ویچنزائورو ایتالیا
نمایشگاه جواهرات ویچنزائورو
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده