از لوازم خانگی تا برند جواهرات برنی رابینز

از لوازم خانگی تا برند جواهرات برنی رابینز

هاروی و مدی روینسکی، صاحبان فروشگاه‌های زنجیره‌ای جواهرات برنی رابینز تجارب زیادی را پشت سر گذاشته اند تا توانسته ۶۰ سالگی حرفه خود را جشن بگیرند.

فرشاد ستوده نیا(خبر نگار)

1401/08/03 | 00:08

نظری ثبت نشده

از لوازم خانگی تا برند جواهرات برنی رابینز

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)، فروشگاه برنی رابینز در سال ۱۹۶۲ به عنوان یک فروشگاه کوچک لوازم خانگی در مرکز شهر فیلادلفیا آغاز به کار کرد. در آن زمان گوشه ای از این فروشگاه را به جواهرات اختصاص داد اما پس از اینکه با استقبال مشتریان مواجه شد به تدریج جواهرات بیشتری را به بازار خود اضافه کرد.

این فروشگاه با مدیریت مالک فعلی هاروی رووینسکی، هدفش را ارائه بهترین مارک های جواهرات قرار داد و در طول زمان به موفقیت چشم گیری رسید.او با کمک همسرش مدی برند برنی رابینز را به یک جواهرسازی معروف و برجسته در جنوب شرقی پنسیلوانیا و جنوب نیوجرسی تبدیل کرد. 

توسعه کسب و کار

 آن‌ها اکنون در چهار مکان و در دو منطقه فعالیت می‌کنند. آنها فروشگاه‌ها را با آینده‌نگری و نگاه رو به جلو و تمرکز بر خدمات دهی به مشتری اداره می‌کنند.

 برنی رابینز زمانی آغاز به کار کرد که پدر مدی، برنی روزنبرگ که بیشتر با نام برنی رابینز شناخته می شود، به عنوان فروشنده لوازم خانگی در فیلادلفیا شغلی پیدا کرد. هنگامی که فروشگاه درخواست او را برای ارتقاء رد کرد، مادر مدی، لورین روزنبرگ، تصمیم گرفت شغل خانوادگی خود را راه اندازی کنند.

 برنی رابینز با فروش لوازم خانگی آغاز به کار کرد و در کنار آن ساعت های تایمکس را نیز عرضه کرد. عموی مدی یک جواهرفروشی در فیلادلفیا داشت.  مدی می‌گوید، او سینی کوچکی از آویزها را به آن‌ها داد تا برای فروش آنها دست به کار شوند. پدرش در نهایت متوجه شد که لوازم خانگی تجارت خوبی نیستند و فروشگاه باید رویه دهد.

 او هاروی را در سال ۱۹۶۶ استخدام کرد و با راهنمایی او فروشگاه تغییراتی را پشت سر گذاشت. یکی از این تغییرات ازدواج هاروی و مدی در سال ۱۹۶۷ بود.

 برنی رابینز پس از شروع به کار به عنوان یک فروشگاه لوازم خانگی، جواهرات ارزان قیمت را در اوایل دهه ۱۹۷۰ به فروشگاه اضافه کرد.  فروشگاه در اواسط دهه ۱۹۷۰ وارد مرحله جدیدی شد. آنها به فضای بزرگتری در فیلادلفیا نقل مکان کردند و جواهرات بیشتری به فروشگاه اضافه کردند.

 فروشگاه خرده‌فروش سامرز پوینت، نیوجرسی، دومین فروشگاه آنها در سال ۱۹۸۴ افتتاح شد، اما تیم برنی رابینز به سرعت دریافتند مشتریان علاقه‌ای به خرید جواهرات در محل فروش لوازم خانگی ندارند.  بنابراین در سال ۱۹۹۲ این فروشگاه به یک جواهر فروشی لوکس تبدیل شد.

از لوازم خانگی تا برند جواهرات برنی رابینز
 Harvey and Maddy Rovinsky, owners of the Bernie Robbins chain of jewelry stores, have been inducted into National Jeweler’s Retailer Hall of Fame in the Multi-Store, Independent categor

تغییر رویه کسب و کار

 مدی می‌گوید: ما خودمان را به بازار نزدیک می‌کنیم زیرا بازار همواره در حال تغییر است. این تصمیم مصادف شد با تبدیل شدن برنی رابینز به جواهرساز رسمی رولکس.

هاروی می‌گوید: این یک تغییر سبک زندگی برای خانواده‌ای بود که در نهایت تصمیم گرفتند جواهرات و ساعت را در راس کارشان قرار دهند. هاروی می‌گوید در آن زمان پول زیادی برای تبلیغات نداشتند، به جز پولی که رولکس برای تبلیغات به فروشگاه می‌داد، اما آنها عاقلانه از آن استفاده کردند.

من معتقد بودم باید برای رشد و پیشرفت نام خود را با رولکس، دیوید یورمن و کارتیه مرتبط کنیم.  آن وقت مردم می فهمند که ما در کاری که انجام می دهیم حرفه ای خواهیم بود.

 این ایده‌ها ثابت کرد پدر مدی تصمیم درستی گرفت و هاروی، جواهرساز نسل سوم، را وارد تجارت خانوادگی کرد.

 مدی می گوید: پدر من به اندازه کافی باهوش و با اعتماد به نفس بود که به هاروی اجازه دهد کارش را دنبال کند.

 اگرچه مدی برای کمک به خانواده دست به کار شده بود اما این کار اولین انتخاب او نبود.  او مدتی معلم شد و آنقدر این حرفه را دوست داشت که به آن حرفه افسانه ای لقب داد.

 او می‌گوید: از همان ابتدا معلمی را دوست داشتم و در طول مسیر کاری ام نیز از آن لذت میبردم. مدی بعد از مدرسه و آخر هفته ها در فروشگاه به خانواده کمک می کرد اما در نهایت باید یکی را انتخاب می‌کرد.

 او در سال ۱۹۹۴ به طور تمام وقت به کسب و کار خانوادگی ملحق شد  و اینگونه بود که هاروی و مدی شرکای تجاری شدند.

 آمادگی و پذیرش هر تغییری یکی از ویژگی های مثبت آنهاست. مدی، هاروی و کارمندانشان می گویند این خصیصه در موفقیت و طول عمر فروشگاه کمک کرده است.

الماس های تولید شده در آزمایشگاه برنی رابینز

 همانطور که هاروی می‌گوید، آنها بسیار زیرکانه رفتار کرده اند و  مدی می‌گوید: ما به تغییر اعتقاد داریم زیرا بازار در حال تغییر است. یکی از نمونه های بارز تصمیم اخیر آنها فروش الماس های تولید شده در آزمایشگاه برنی رابینز است.  او اعتراف می کند که این حرکت با اکراه از سوی هاروی انجام شده اما هم او و هم مدی اذعان دارند که مشتریان آنها به این تغییر پاسخ مثبتی داده اند.

 با این حال، این تصمیمی نیست که آنها به راحتی گرفته باشند. هاروی می‌گوید که الماس‌های تولیدشده در آزمایشگاه ارزش زیادی ندارند  و از فروش آن به مشتریانی که ممکن است این موضوع را ندانند احساس راحتی نمی‌کند.

 اما وقتی آنها متوجه شدند بیشتر مشتری ها به فروش مجدد الماس خریداری شده تمایلی نشان نمی‌دهند شروع به تجدید نظر در موضع خود کردند. با این حال، هاروی و مدی می گویند قبل از اینکه آن را رسمی کنند، باید مطمئن می‌شدند که این حرکت یکپارچگی فروشگاه آنها را به خطر نمی اندازد.

فروش آنلاین ایده دیگری که توسعه کسبو کارشان کمک کرد

این برند در حوزه دیگری نیز به نوآوری روی آوردند و آن فروش آنلاین است. به گفته مدی، اینترنت بزرگترین چالش آنها به عنوان یک خرده فروش جواهرات بوده است. برای مبارزه با رقابت آنلاین، آنها یک کارمند بازاریابی دیجیتالی و تیم رسانه های اجتماعی را استخدام کردند.  

 در اواسط سال ۲۰۲۲، آنها وب سایت خود بعد از حدود ۶ سال ارتقا و نوسازی کردند. این بار تغییری کامل در سایت انجام دادند که با تجارت الکترونیک سازگارتر بود.

 آنها همچنین از گزینه اکنون بخرید، بعداً بپردازید برای مشتریان، استفاده کردند و همچنین آنها از امکان ClearSale، که محافظت از تقلب در تجارت الکترونیکی را ارائه می‌کند بهره بردند.

  مشتریان این برند افراد مسن هستند به همین دلیل  هاروی می گوید: ما باید جوان تر شویم.  ما اکنون روی کارهای عروس متمرکز شده ایم. 

رویکردی تازه و اهمیت به جوانگرایی

 برنی رابینز با تمرکز بر جذب جمعیت جوان‌تر، به‌ویژه عروسی ها باید نشان می‌داد چیزی بیش از حلقه‌های الماس گران قیمت و ساعت‌های رولکس را ارائه می‌دهد.انطباق پذیری این برند با شرایط بازار در پیشرو بودن انها در طراحی سبک های جواهراتشان تاثیر گذار بوده است.

ساندرا موران مدیر خرید شرکت می گوید برنی رابینز حدود سه سال پیش شروع به ساخت جواهرات رنگین کمانی و گردنبندهای نازک تنیس الماس کرد. چیزی که دیگر برندها به آن بی توجه بودند.

 موران می گوید: مشتریان ما به دلیل محصولات متفاوت به ما مراجعه می کنند. ما نام تجاری خود را داریم و این نام روابطی را برای ما ایجاد کرده تا بتوانیم همیشه نوآوری داشته باشیم.

 یکی دیگر از ویژگیهای هاروی و مدی که آنها را به شرکای تجاری بی نظیری تبدیل کرده اختلاف نظرهایشان بدون از هم گسیختگی روابطشان است.

 هاروی می‌گوید: گاهی ما در مورد مسیله ای حتی به توافق هم نمی‌رسیم. مدی می افزاید: گاهی اوقات برای به دست آوردن تعادل باید دیدگاه مخالفی داشته باشید.

از لوازم خانگی تا برند جواهرات برنی رابینز
Harvey Rovinsky joined the Bernie Robbins team in 1966 and has been at the helm since 1992. Maddy joined him full-time in 1994

 هر دوی این شرکا تمایل دارند به حوزه‌های جداگانه‌ای از کسب‌وکار پایبند باشند. هاروی بر روی تصویر و طرح ها تمرکز می‌کند در حالی که مدی و همکارانش بر  فروش و خرید تاکید دارند. با این حال هر دو می‌دانند چه زمانی باید موضع خود را حفظ کنند.

 همانطور که جو بارنارد، مدیر فروشگاه‌های برنی رابینز می‌گوید: آنها می‌دانند چگونه موافق و مخالف هم باشند و همچنان با هم کار کنند.

 دیوید فریدمن، شریک شرکت الماس لوئیس نیومن  که ۴۰ سال با هاروی و مدی کار کرده، می‌گوید این اختلاف ها می‌تواند دشواری کار باشد. احترام متقابلی که آنها برای یکدیگر قائل هستند بسیار منحصر به فرد و بسیار خاص است.  آنها نقاط قوت یکدیگر را نشان می دهند و از آن برای همکاری با تیم استفاده می کنند.

 مدی می‌گوید: فکر می کنم واقعیت این است که اگر ما پس از ۶۰ سال اینجا هستیم دلیلش اعتماد مردم است. مالکان محصولات ما بخشی از تجارت ما هستند. 

 کارمندان آنها نیز متوجه شده اند که در این شرکت به نظرات آنها اهمیت داده می‌شود. موران می‌گوید: اگر سؤال، نظر یا ایده‌ای داشته باشم، فقط در می‌زنم و آن‌ها همیشه مایلند گوش بدهند.

 استیو جاف، مدیر فروشگاه و خریدار الماس، می‌گوید: من توانسته ام بدون داشتن یک شرکت، به مالک یک شرکت نزدیک باشم و حس کنم شرکت خودم است.

 هاروی رووینسکی در سال ۱۹۶۶ به تیم برنی رابینز پیوست و از سال ۱۹۹۲ در راس این تیم بوده است. مدی در سال ۱۹۹۴ به طور تمام وقت مشغول به کار شد.

 جای تعجب نیست که بسیاری از کارمندان برنی رابینز برای یک یا دو دهه یا بیشتر است که در شرکت کار می‌کنند.

 به عنوان مثال، جف بیش از ۲۸ سال و  بارنارد و موران به ترتیب ۳۲ و ۲۰ ساله است که با برنی رابینز کار می‌کنند.

و در پایان یک اصل اساسی ...

 ارزشمند بودن کارمندان یکی از اصول اصلی برنی رابینز است که باعث می شود همه احساس کنند که در خانه خود هستند.

 فریدمن می گوید: رمز موفقیت آنها برخورد خوبشان با مردم مشتریان و فروشندگان است.یکی از خاطرات کاری مورد علاقه مدی به اوایل دهه ۱۹۷۰ برمی گردد.

 پس از اینکه اولین فروشگاه آنها در فیلادلفیا به خیابان سنت سام نقل مکان کرد، آنها در نزدیکی بورس اوراق بهادار ساکن شدند.

 در آنجا مشتری به نام کتی داشتند که به عنوان منشی در بورس کار می کرد و عاشق یک تاجر شد.  آنها تصمیم به ازدواج گرفتند اما کلیسای کاتولیک این مراسم را انجام نداد زیرا او طلاق گرفته بود.

 هاروی تصمیم گرفت عروسی را در فروشگاه برگزار کند.  آنها یک قاضی را برای خواندن عقد انتخاب کردند و سپس این زوج را برای یک شام مفصل و لاکچری به یک رستوران فرستادند.

 کتی که عروس آن روز بود در اواخر دهه ۹۰ کارمند برنی رابینز شد.  شوهرش جان نیز در سال ۲۰۰۶ به تیم برنی ملحق شد.

منبع:https://www.nationaljeweler.com/articles/11366-retailer-hall-of-fame-2022-harvey-and-maddy-rovinsky

انتهای پیام/

برچسب:

جواهرسازی

الماس آزمایشگاهی

برند جواهرات

برنی رابینز

فروشگاه‌های زنجیره‌ای جواهرات برنی رابینز

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت