بازار کساد «سیگنت» و تعطیلی 150 جواهرفروشی
مدیران شرکت سیگنت جولرز (Signet Jewelers) می گویند که قصد دارند 150 فروشگاه را در سال میلادی آینده (2024) تعطیل کنند.
حسین راشدی(مترجم)
1402/03/29 | 00:03

 سیگنت حدود 2800 فروشگاه را عمدتا تحت برندهای کی جولرز، زیلز، جارد، بانتر بای پیرسینگ پاگودا، دایاموندز دایرکت، بلو نایل، جیمز الن، راکس باکس، پیپلز جولرز، اِیچ ساموئل و ارنست جونز اداره می کند.
جوآن هیلسون، مدیر مالی ارشد سیگنت گفت که بیشتر تعطیلیها احتمالاً در مراکز خرید سنتی خواهد بود.
سیگنت فروش سه ماهه اول خود را 1.7 میلیارد دلار گزارش کرد که 170.3 میلیون دلار یا 9.3 درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل کاهش داشت.
دروسوس در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «تیم سیگنت تعهدات درآمدی و نهایی مان را در سه ماهه اول به رغم موانع اقتصاد کلان که  اواخر آن دوره بدتر هم شد، انجام داد. مطابق با پیشبینیهای ما، در این سهماهه جشن های نامزدی کمتری به دلیل اختلال کرونایی در ملاقات های سه سال پیش وجود داشت.»
او ادامه داد: «همانطور که به ترازنامه نگاه میکنیم، به سمت استفاده از قابلیتهای متمایزمان، گسترش مزیتهای رقابتی و افزایش سهم بازار متمایل میشویم. ما فعالانه به وضعیت پویای خردهفروشی میپردازیم و از چابکی و مدل عملیاتی انعطافپذیر تیم مان استفاده میکنیم تا صرفهجویی خود را تا 150 میلیون دلار افزایش دهیم و در عین حال سرمایهگذاریهای استراتژیک را حفظ کنیم.»
هیلسون افزود: «برنامه بهروزرسانیشده ما در سال مالی 2024 نشاندهنده کاهش اخیر روندهایی است که در سه ماهه دوم ادامه داشته است، از جمله روز مادر ضعیف تر از حد انتظار، افزایش فشارهای کلان اقتصادی بر مصرفکنندگان در قیمتهای بیشتر، و تخفیفهای رقابتی عمیقتر. ما ترازنامه مستحکم خود را برای سرمایه گذاری استراتژیک در طول دوره های اختلال ایجاد کردیم. قابلیتهای رو به رشد ما سیگنت را قادر میسازد تا در این محیط کلان چالشبرانگیز حرکت کند، ما را در موقعیت موفقیت در زمان شروع بهبودی جشن های عروسی قرار دهد، و حاشیه سود قوی را حفظ کند و در عین حال به بازگرداندن سرمایه به سهامداران ادامه دهد.»
بیشتر بخوانید:
سیگنت حدود 2800 فروشگاه را عمدتا تحت برندهای کی جولرز، زیلز، جارد، بانتر بای پیرسینگ پاگودا، دایاموندز دایرکت، بلو نایل، جیمز الن، راکس باکس، پیپلز جولرز، اِیچ ساموئل و ارنست جونز اداره می کند.
جوآن هیلسون، مدیر مالی ارشد سیگنت گفت که بیشتر تعطیلیها احتمالاً در مراکز خرید سنتی خواهد بود.
سیگنت فروش سه ماهه اول خود را 1.7 میلیارد دلار گزارش کرد که 170.3 میلیون دلار یا 9.3 درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل کاهش داشت.
دروسوس در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «تیم سیگنت تعهدات درآمدی و نهایی مان را در سه ماهه اول به رغم موانع اقتصاد کلان که  اواخر آن دوره بدتر هم شد، انجام داد. مطابق با پیشبینیهای ما، در این سهماهه جشن های نامزدی کمتری به دلیل اختلال کرونایی در ملاقات های سه سال پیش وجود داشت.»
او ادامه داد: «همانطور که به ترازنامه نگاه میکنیم، به سمت استفاده از قابلیتهای متمایزمان، گسترش مزیتهای رقابتی و افزایش سهم بازار متمایل میشویم. ما فعالانه به وضعیت پویای خردهفروشی میپردازیم و از چابکی و مدل عملیاتی انعطافپذیر تیم مان استفاده میکنیم تا صرفهجویی خود را تا 150 میلیون دلار افزایش دهیم و در عین حال سرمایهگذاریهای استراتژیک را حفظ کنیم.»
هیلسون افزود: «برنامه بهروزرسانیشده ما در سال مالی 2024 نشاندهنده کاهش اخیر روندهایی است که در سه ماهه دوم ادامه داشته است، از جمله روز مادر ضعیف تر از حد انتظار، افزایش فشارهای کلان اقتصادی بر مصرفکنندگان در قیمتهای بیشتر، و تخفیفهای رقابتی عمیقتر. ما ترازنامه مستحکم خود را برای سرمایه گذاری استراتژیک در طول دوره های اختلال ایجاد کردیم. قابلیتهای رو به رشد ما سیگنت را قادر میسازد تا در این محیط کلان چالشبرانگیز حرکت کند، ما را در موقعیت موفقیت در زمان شروع بهبودی جشن های عروسی قرار دهد، و حاشیه سود قوی را حفظ کند و در عین حال به بازگرداندن سرمایه به سهامداران ادامه دهد.»
بیشتر بخوانید:
طلا
جواهر
سیگنت
اخبار مرتبط
نظرات

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده