سینما در خدمت صنعت ساعت سازی

ساعت جدید سیتیزن با نماد فیلم چهار شگفت‌انگیز

فیلم «چهار شگفت انگیز» که با الهام از مجموعه کتاب‌های مصور به همین نام توسط «ماروِل استودیوز» ساخته شده است، ماجراجویی‌های آقای شگفت‌انگیز (با بازی پدرو پاسکال)، زن نامرئی (ونِسا کِربی)، موجود (ابون ماس-باخراک) و مشعل انسانی (جوزف کوئین) را دنبال می‌کند. حالا برند «سیتیزن» ساعتی ساخته است که به هر چهار نفر ادای احترام می‌کند.

حسین راشدی(مترجم)

1404/04/24 | 13:04

نظری ثبت نشده

ساعت جدید سیتیزن با نماد فیلم چهار شگفت‌انگیز

به گزارش سایت اخبار طلا و جواهر گلدنیوز به نقل از وبسایت «جولری نیوز»، ساعت «مارول | سیتیزن ذنشین» از جنس تیتانیوم فوق‌العاده سبک اختصاصی این برند ساخته شده و دارای فناوری «اکو درایو» است - به این معنی که با نور کار می‌کند و نیازی به باتری ندارد - و صفحه‌ای آبی رنگ دارد که همرنگ لباس‌های چهار شگفت‌انگیز است.

در اطراف صفحه این ساعت، اشارات ظریفی به هر یک از این ابرقهرمانان وجود دارد.

خطوط موج‌دار در ساعت ۱۲ به توانایی کشسانی آقای شگفت‌انگیز اشاره دارند و کادر نامرئی در ساعت ۳ برای زن نامرئی است. همچنین در حالی که شعله‌ای برای مشعل انسانی در ساعت ۶ ظاهر می‌شود، نمای سنگی «موجود» در ساعت ۹ نمایش داده شده است.

فقط 1100ساعت «مارول | سیتیزن ذنشین» ساخته می شود و در پایان ماه جولای از طریق خرده‌فروشان منتخب و وب‌سایت سیتیزن در دسترس خواهد بود.

این ساعت با قیمت ۵۹۵ دلار به فروش می‌رسد و در یک مجموعه جعبه‌ای مخصوص کلکسیونرها عرضه می‌شود که شامل یک سکه یادبود دو طرفه منحصر به فرد، یک کارت نسخه محدود و یک جعبه نمایش است.

جعبه ساعت سیتیزنجزئیات همکاری تبلیغاتی سیتیزن و والت دیزنی

به گزارش سایت طلا گلدنیوز ، همکاری سیتیزن با فیلم «چهار شگفت‌انگیز»، بخشی از همکاری مداوم آن با شرکت والت دیزنی (که از سال ۲۰۰۹ مالک مارول است)، شامل کمپینی است که در ۱۶ ژوئن در شهر نیویورک آغاز به کار کرد.

در راس این کمپین، یک تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای با برند مشترک قرار دارد که ساعت «چهار شگفت‌انگیز» و ساعت سه عقربه‌ای ذنشین سیتیزن را به نمایش می گذارد و همچنین دو تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای اختصاص داده شده به «مارول | سیتیزن ذنشین» است.

این کمپین با یک کمپین رسانه‌ای یکپارچه که از اول جولای آغاز می‌شود، ادامه می یابد که شامل توزیع در دیزنی پلاس، هولو، ای. اِس. پی اِن. و تبلیغات پولی در کانال‌های اجتماعی سیتیزن و مارول است.

این کمپین در طول پاییز ادامه خواهد داشت و شامل بازاریابی اینفلوئنسرها، خرده‌فروشی تجربی و قرعه‌کشی بین طرفداران می‌شود.

«اریک هوروویتز» مدیر عامل «سیتیزن واچ آمریکا» گفت: «همکاری دوباره با مارول، به خصوص برای فیلمی مانند "چهار شگفت‌انگیز: اولین قدم‌ها"، به ما این فرصت را می‌دهد که گذشته خود - که با ۵۵ سال نوآوری تیتانیوم مشخص شده است - و آینده خود را همزمان جشن بگیریم.»

او ادامه داد: «این کمپین ویژه و قطعه کلکسیونی چهار شگفت‌انگیز، نمادی از تعهد ما به طراحی ساعت‌های نوآورانه برای آینده است.»

 

برچسب:

ساعت سیتیزن

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت