به گزارش
پایگاه خبری جهان طلا ( گلدنیوز)، به نقل از اینستورمگ، پشت این زیبایی اما ملاحظات عملی نیز وجود دارد که به کارکنان این فروشگاه اجازه می دهد بهترین خدمات ممکن را به مشتریان ارائه دهند.
به عنوان مثال، هر همکار فروش میتواند روی میز خود که مجهز به رایانه است، بین مشتریان کار کند. دربان و استقبال کننده فروشگاه این امکان را فراهم می کند. و چند نفر از همکاران فروش نیز همیشه آنجا هستند.
تری بیلی، مدیر عامل این شرکت، میگوید: «این یک سیستم منحصربهفرد است که تیم فروش ما آن را دوست دارد، زیرا اگر آنها در مقابل مشتری نباشند، فضایی برای کار پیگیری و مشتریمداری دارند. جایی برای نشستن و فکر کردن دارند. آنها همچنین برای برقراری ارتباط فعالانه با مشتری ها وقت دارند.»
سایر نوآوری های شرکت دیده نمی شوند اما اهمیت شان کمتر نیست.
بیلی می گوید که مشتریان از این متنفرند که باید برای حل یک مشکل باید منتظر باشند. «گاهی اوقات حق با مشتری نیست، اما این بدان معنا نیست که ما نباید کار را برای آنها آسان کنیم. من در اوایل کارم یاد گرفتم که خدمات مشتری همه چیز است. شما میتوانید بهترین محصول و بهترین انتخاب را در جهان داشته باشید، اما اگر مردم از تجربه خرید خود لذت نبرند، دیگر برنمیگردند.»
ابتکار تجربه بیدردسر بیلی به کارکنان خط جلو این امکان را میدهد تا سریعاً تصمیمهای مهم بگیرند. این نه تنها تجربه یکپارچهتری را برای مشتری ایجاد میکند، بلکه به کارکنان نشان میدهد که مورد اعتماد و ارزشمند هستند.
بیلی می گوید: «قاعده این است که کارکنان دچار مشکل نمی شوند. اگر آنها خوش نیت باشند، ما 100 درصد از آنها حمایت می کنیم. اگر آنها چیزی را به صورت رایگان به مشتری تقدیم کردند و شاید می توانستند آن را به روش دیگری انجام دهند، ما از آن به عنوان یک لحظه برای یادگیری استفاده می کنیم. افرادی که با ما همراه می شوند و در جاهای دیگر کار کرده اند، نمی توانند آن را باور کنند. این سیستمی است که در آن به اعضای تیم خود اعتماد می کنیم.»
مدیران نیز تاثیر زیادی دارند. پیشنهادات آنها جدی گرفته می شود و اغلب تغییراتی در سطح شرکت ایجاد می شود یا در نتیجه ایده های جدیدی آغاز می شود.
کارمندان بیلی همچنین در زندگی شخصی و مالی خود توانمندشده اند.
بیلی علاقه زیادی به آموزش امور مالی شخصی دارد و آن را از طریق یک برنامه آنلاین به نام دلار هوشمند که 70 درصد کارمندان از آن استفاده کرده اند، به راحتی در دسترس کارکنان قرار می دهد. او میگوید: «زمانی که من بزرگ شدم، کسی امور مالی شخصی را آموزش نمیداد اما این بسیار مهم است. ما اعضای تیمی داشتهایم که گریه کنان می گفتند تمام زندگیشان تغییر کرده است.»
بیلی همچنین امکان استفاده از Talk Space، که یک سیستم مشاوره درخواستی است را ارائه می دهد، که شامل تماس های ویدیویی منظم و امکان ارسال پیامک به مشاور شخصی از طریق یک برنامه در هر زمان است. بیلی میگوید: «تحقیقات زیادی نشان میدهد که این به افراد کمک میکند، زیرا اگر در آن روز مشکلی داشتند، مجبور نیستند برای یک قرار ملاقات تماس بگیرند. من در واقع می دانم که این کار برخی از مردم را از ناراحتی جدی نجات داد.»
حتی یک اَپ برای مشاوره ازدواج وجود دارد.
بیلی می گوید: «ما می خواهیم به زندگی اعضای تیم ارزش اضافه کنیم. ما میخواهیم اصرار کنیم که آنها بهترین خود را در بیلی پیدا کنند. چه یک شغل طولانی باشد یا یک توقف کوتاه، من میخواهم مردم احساس کنند که ما به نوعی به آنها کمک کردهایم، بتوانند از پایین جاده به عقب نگاه کنند و بگویند "خوشحالم که آنجا کار کردم." شما همان چیزی میشوید که فکر می کنید. از نقطه نظر تجاری و شرکتی، شرکت شما به چیزی تبدیل می شود که به ذهنش می خورانید.»
طراح جواهرات کازابلانکا فوت و فن تجارت را بیان میکند /عکس
خانواده
پدر تری، کلاید جونیور، دوست دارد این فروشگاه را یک فروشگاه لوازم جانبی بانوان بنامد. تری میگوید: «فروشگاههای ما با در نظر گرفتن زنان طراحی شدهاند، و مدتها پیش، برای بسیاری از فروشگاهها برعکس بود. پدر و مادر من همیشه آن را با رنگی زنانه طراحی کرده اند.»
این کسب و کار خانوادگی همیشه دارای زنان قوی در سطح رهبری بوده است.
بنیاد بیلی توسط کلاید پدر و «ماما» آن بیلی ساخته شد که با هم در سال 1948 بیلیز را افتتاح کردند. کلاید پدر یک صنعتگر و ساعت ساز بود و آن یک مادر بود که تمام وقت کار می کرد. بیلیز به عنوان یک تعمیرگاه ساعت شروع به کار کرد، اما فحه های موسیقی و دوچرخه نیز می فروخت.
به طرز غم انگیزی، کلاید پدر زمانی که تنها 46 سال داشت درگذشت. ان در آن زمان تنها 36 سال داشت.
ان تصمیم گرفت ادامه دهد. او اولین مالک/اپراتور زن در نش کانتی شد. و در حالی که مردان شهر سر زمان خروج او از این کسب و کار شرط میبستند، آن میگوید: «آنها این دختر را نمیشناختند!» او با ارادهای آهنین و کمک خانوادهاش، یک امپراتوری جواهرات را از صفر ساخت.
داستان عشق اینطور ادامه می یابد که کلاید جونیور و جِین، معشوقه های دبیرستانی در 18 سالگی ازدواج کردند و به لس آنجلس نقل مکان کردند، جایی که کلاید تحصیلات خود را در گوهرشناسی دنبال کرد. کلاید جونیور پس از بازگشت به راکی مونت، بیلیز را به یکی از بزرگترین جواهرات فروشی های لوکس در کشور تبدیل کرد.
پسر کلاید جونیور، تِرِی، هنگامی که در موسسه گوهرشناسی آمریکا ثبت نام کرد، راه پدرش را دنبال کرد. زمانی که در آنجا بود، با همسر آیندهاش، مارسی، همکلاسی گوهرشناسی و طراح جواهرات آشنا شد. کلاید جونیور میگوید: «تری رفت تا درباره جواهرات بیاموزد، و او با مارسی به خانه آمد.»
بیلیز اکنون در نسل سوم مالکیت خانوادگی خود است. تری و مارسی بیلی، همراه با کلاید و جین، سنت ساخت بیلیز را به عنوان بهترین فروشگاه جواهرات کارولینای شمالی ادامه می دهند.
پیش بینی بازار جهانی جواهرات در 10 سال آینده
ظاهر فروشگاه
طراحی فروشگاه یک تلاش گروهی بود، که مارسی و مدیر ارشد اجرایی بلیر جونز این مفهوم را ارائه کردند و با دو شرکت معماری همکاری کردند.
مارسی از زیبایی کلاسیک عکسهای داخلی یک خانه مسکونی در دبی الهام گرفته است. تری میگوید: «تمام ظاهر مرمری، رنگهای مایل به خاکستری و کرم از اینجا می آید. ما از مکان جدید به عنوان الگویی برای ظاهر فروشگاه های آینده خود استفاده کردیم تا سبک خود را کمی تغییر دهیم و مدرن کنیم.»
همچنین نور طبیعی زیادی وجود دارد، بیش از آنچه در هر فروشگاه قبلی وجود داشته است. سقفها تا جایی که می شد بلند هستند، بدون ایجاد عوارض جانبی مانند پژواک و نور ناکارآمد. نور طبیعی همراه با سقف های بلند ظاهری بسیار گشوده به آن بخشیده است.
این فروشگاه دارای یک فضای خصوصی با ورودی خاص خود است تا امکان خریدی محتاطانه را فراهم کند، همچنین مهمانیهای صمیمی و نمایش برای مشتریان VIP با فشار دادن یک دکمه، درب شیشه ای برای حفظ حریم خصوصی بیشتر کدر می شود.
جایزه طراحی جواهرات همزمان با نمایشگاه جواهرات ژاپن
پنج چیز جالب در مورد جواهرات اعلای بیلیز
فروش آنلاین. میزان فروش آنلاین از زمان راه اندازی یک وب سایت کاربرپسندتر، چهار برابر شده است. جواهرات مد بین 500 تا 1500 دلار بیشتر از هر چیزی به فروش می رسد. تری می گوید: «این امر به سئو نیز کمک کرد. زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد، مردم بیشتر شروع به خرید آنلاین کردند. در آن زمان ما به تازگی سایت را راهاندازی کردیم.»
خانه یک میلیون دلاری نان زنجفیلی. مارسی به تنهایی یک خانه شیرینی زنجفیلی با جواهرات ساخت که خبرش در رسانه های محلی منتشر شد. سپس یک هنرمند شیرینی زنجفیلی از کارولینای شمالی با او تماس گرفت، که به آنها پیشنهاد داد در موردی بالاتر از آن همکاری کنند. این خانه تبدیل به یک خانه شیرینی زنجبیلی یک میلیون دلاری شد، تبلیغات محلی بیشتری ایجاد کرد و در یک مسابقه کلکسیون هنری نیویورک شرکت کرد که برنده شد. دو کریسمس پیش، در میدان تایمز به نمایش گذاشته شد و خانواده بیلیز برای دیدن آن یک سفر خانوادگی برنامه ریزی کردند.
جعبه. «جعبه بیلی»، جعبه سیاه و سفید امضا شده توسط بیلی که با روبان قرمز بسته شده است، مترادف با نام تجاری و حتی کمی نمادین شده است. ضرب المثل «هر زنی یک جعبه بیلی زیر درخت می خواهد» در سراسر کارولینای شمالی به خوبی شناخته شده است.
جواهرات اعلای بیلیز به خاطر ابتکار بازاریابی خود، با نام انگلیسی Finders Keepers به معنای اینکه هر کسی چیزی را پیدا کند، آن چیز برای او است، شناخته شده است. در این ابتکار جعبه های کوچک بیلی با یک تکه جواهرات در سراسر جوامعی که بیلی در آنجا فروشگاه دارد، پنهان می شوند. وقتی کسی جعبه را پیدا میکند، این جعبه متعلق به اوست. برای جشن افتتاح فروشگاه جدید بیلیز، 100 جعبه بیلی در سراسر شهر کری در نقاط دیدنی و مناطق اجتماعی پنهان شده بود. جایزه بزرگ جعبه بیلی شامل یک کوپن برای خرید یک جفت گوشواره گل میخی دیوید یورمن طلای زرد 18 عیار و الماس به ارزش 1975 دلار بود.
این را تماشا کنید! بیلیز اخیراً به یکی از معدود فروشگاههای کشور تبدیل شده است که یک دستگاه تراش الماس در محل دارد. تری می گوید: «او دوست دارد به مردم درباره کاری که انجام میدهد بگوید، و مشتریان خاصی به این چیزها علاقه نشان می دهند.»
بیشتر بخوانید:
اکسسوری های جواهرات برند بوچلاتی
منبع:
https://instoremag.com/north-carolina-jewelry-store-blends-form-with-function/
نظری ثبت نشده