تعمیر جواهرات راهی عالی برای جذب مشتریان جدید ؛
دادهها نشان دادهاند که پاخور جواهراتفروشیها طی چند دهه گذشته کاهش یافته است، به استثنای دو سال رکوردداری که پس از کرونا رخ داد. با این حال، چیزی که به نظر نسبتا ثابت باقی مانده است، تعداد مشتریان تعمیر جواهرات است.
دبیر خبر(دبیر خبر)
1402/08/27 | 12:08
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،در واقع، جواهر فروشی ها به طور متوسط حدود 2500 تعمیر (در سال) را انجام می دهند.
تعمیر جواهرات راهی عالی برای جذب مشتریان جدید و ایجاد روابط با مشتریان فعلی است. اما اگر هدفی تعیین کنید که درصدی از این مشتریان تعمیر را به خریدار جواهرات اعلا تبدیل کنید، چه؟ به عنوان مثال، 20 درصد از 2500 مشتری تعمیراتی معادل 500 واحد تراکنش اضافی برای فروش جواهرات است.
در اینجا چند نکته برای خرده فروشان جواهرفروشی آورده شده است تا مشتریان تعمیر جواهرات را به خریدار جواهرات تبدیل کنند.
1. هنگامی که مشتری یک قطعه جواهرات را برای تعمیر می آورد، در مورد نیازهایشان بپرسید. جواهرات برای چه استفاده می شود؟ مناسبت چیست؟ بودجه مشتری چقدر است؟ این اطلاعات به شما کمک می کند تا برای قطعه های جایگزین یا ارتقا یافته توصیه ای کنید.
2. منتخب جواهرات اعلا و محصولات جدید خود را به نمایش بگذارید. مطمئن شوید که بهترین قطعه های خود را به نمایش می گذارید. این می تواند شامل قطعه هایی باشد که شبیه به جواهراتی است که در حال تعمیر هستند، یا می تواند شامل قطعاتی باشد که منحصر به فردتر و خاص تر هستند.
3. تجربه مشتری را شخصی سازی کنید. این می تواند به معنای ارائه مشاوره رایگان، پرسیدن در مورد مناسبت های آینده باشد، یا می تواند به معنای به خاطر سپردن ترجیحات مشتری و ارائه توصیه هایی بر اساس خریدهای گذشته آنها باشد.
4. گزینه های مالی پیشنهاد دهید. همه مشتریان پول نقد برای خرید جواهرات را ندارند. مطمئن شوید که آنها را از گزینه های تامین مالی ویژه مانند عدم پرداخت به مدت 12 ماه و غیره مطلع کنید. این نوع پیشنهاد گاهی اوقات می تواند مشتری را متقاعد کند که آن خرید را به جای بعداً اکنون انجام دهد.
5. پیگیری کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که آنها از جواهرات جدید خود راضی هستند. این می تواند به معنای ارسال یک یادداشت تشکر دست نویس، برقراری تماس تلفنی یا دعوت از آنها در زمان مناسب برای تمیز کردن یا پرداخت خدمات رایگان باشد.
با رعایت این نکات، خرده فروشان جواهرفروشی می توانند مشتریان تعمیر جواهرات را به خریدار جواهرات تبدیل کنند. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد:
- از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ خدمات تعمیر جواهرات خود و به نمایش گذاشتن انتخاب جواهرات خود استفاده کنید.
- برنامه های وفاداری را برای پاداش دادن به مشتریان برای کسب و کار ادامه دار ارائه دهید.
- برگزاری رویدادها در فروشگاه برای آموزش مشتریان در مورد مراقبت و نگهداری از جواهرات.
- برای تبلیغ متقابل خدمات خود، با سایر مشاغل محلی شریک شوید.
- با ارائه خدمات ارزشمند تعمیر جواهرات و همچنین ایجاد فرصت های فروش جدید، موقعیت برد-برد را برای کسب و کار و مشتریان خود ایجاد کنید.
مترجم :حسین راشدی
منبع:
https://instoremag.com/9-tips-to-help-convert-repair-customers-into-fine-jewelry-purchases
انتهای پیام/
ترند
جواهرفروشی
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده