بزرگترین فروشندگان جواهرات در مورد شگفت انگیزترین زمان سال چه احساسی دارند؟
فصل تعطیلات برای خرده فروشان با رونق بالایی آغاز شد؛ به طوریکه مصرف کنندگان در تعطیلات آخر هفته عید شکرگزاری به تعداد بی سابقه ای وارد فروشگاه ها شدند.
حسین راشدی(مترجم)
1402/10/02 | 12:10
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا( گلدنیوز)؛به نقل از وبسایت نشنال جولر، فدراسیون ملی خردهفروشی اعلام کرد از روز شکرگزاری تا روز «دوشنبه مجازی» (روز دوشنبه بعد از عید شکرگزاری که هر ساله در آمریکا برگزار می شود و در این روز فروشگاه های اینترنتی برای فروش بیشتر، کالاها را با تخفیف ارائه می کنند)، بیش از 200 میلیون مشتری به خرید رفتند که بیش از انتظار182 میلیونی این سازمان بود و از مجموع 196.7 میلیون خریدار در فصل تعطیلات سال گذشته فراتر رفت.
با این حال، فشارهای اقتصادی و تنشهای ژئوپلیتیکی میتواند فصلی نه چندان شاد را رقم بزند.
از آنجایی که فروش حلقه نامزدی در سه ماهه سوم سال میلادی جاری تضعیف شد، سیگنت جولرز کاهش دو رقمی در فروش را تجربه کرد.مدیرعامل این شرکت، ویرجینیا دروسوس با اشاره به مبارزات اولیه صنعت طلا و جواهر در روزهای اولیه همهگیری کرونا، گفت که جواهرات در حال «تجربه کرونای دوم» است، اما همچنان مطمئن است که جهش مجدد فروش در پیش است.
این غول جواهرسازی به افزایش تعداد حلقه های نامزدی فروخته شده تا آخر هفته «بلک فرایدی» یا جمعه سیاه اشاره کرد. در تعطیلات آخر هفته جمعه سیاه، جواهرات زیر 1000 دلار محبوب تر بودند.
بریلینت ارث در سه ماهه سوم رشدی در فروش ثبت کرد اما در فروش جواهرات عروسی با افت فروش روبرو شد.این خرده فروش چشم انداز مالی خود را کاهش داد تا «منعکس کننده شرایط فعلی صنعت طلا و جواهر» باشد.
با این حال، بث گرشتاین، مدیر عامل این شرکت، به سود اخیر خود با یک نکته مثبت اشاره کرد. او گفت: «بخش عمده فصل در پیش است و ما معتقدیم که موقعیت خوبی برای ارائه یک سه ماهه چهارم سودآور دیگر داریم که با بیشترین فروش فصلی در تاریخ همراه خواهد بود.»
گروه مووادو همچنین سه ماهه سوم سال 2023 را به سختی پشت سر گذاشت و با کاهش دو رقمی فروش در بزرگترین بازارهای خود، یعنی ایالات متحده و اروپا، ادامه داد.
با توجه به شرایط «نامطمئن» خرده فروشی، این شرکت پیشبینی سال مالی خود را کاهش داد.
افرایم گرینبرگ، مدیر عامل مووادو در تماس اخیر در مورد درآمد این شرکت خاطرنشان کرد که در حالی که این شرکت تا حدی به دلیل ابتکارات بازاریابی جدید شاهد بهبود روندها در هفته های اخیر بوده است، اما همچنان با یک بازار چالش برانگیز در ایالات متحده و اروپا مواجه است.
او گفت: «همانطور که در فصل مهم تعطیلات پیش میرویم، ضمن انجام ابتکارات بازاریابی، نگاه محتاطانهای نسبت به قوی تر کردن برندهایمان داریم. در همین حال از جو نامطمئن خردهفروشی عبور میکنیم.»
این شرکت همچنین تبلیغات تلویزیونی جدیدی را در شبکه های کابلی و تلویزیون یوتیوب پخش خواهد کرد.
میسیز در سه ماهه سوم سال 2023 با کاهش در فروش حضوری و آنلاین مواجه شد.این خردهفروش مشهور در رقابت آنلاین با مشکل مواجه بوده و طبق گزارشات، پیشنهاد خریدی به مبلغ 5.8 میلیارد دلار برای کل شرکتش دریافت کرده است.
میسیز با فروش 1.7 میلیارد دلاری جواهرات و ساعت، رتبه هفتم را در فهرست «فروشندگان بزرگ 100 میلیون دلاری» نشنال جولر در سال 2022 به خود اختصاص داد.
در یک بیانیه مطبوعاتی درباره نتایج فروش اخیر، مدیر عامل این شرکت جف جنت، «نتایج سهماهه سوم» میسیز را بهتر از حد انتظار اعلام کرد و گفت که این خردهفروش «در وضعیت موجودی خوبی وارد دوره تعطیلات میشود.»
برند تارگت در سه ماهه سوم خود افت 5 درصدی را در فروش به ثبت رساند.این شرکت با فروش 617 میلیون دلاری جواهرات و ساعت در فهرست فروشندگان بزرگ 100 میلیون دلاری در رتبه 11 قرار دارد.
برایان کورنل، مدیر عامل شرکت، به فشارهایی که مصرفکنندگان با آن مواجه هستند، تاکید کرد و خاطرنشان کرد که در حالی که نرخ تورم باعث تعدیل قیمتها در دستههای کلیدی شده است، همچنان در مقایسه با سال 2020 به میزان قابل توجهی درآمد افزایش یافته است.
قیمت مواد غذایی برای خانواده ها 25 تا 30 درصد افزایش یافته است، در حالی که غذای کودک و شیر خشک 30 درصد افزایش یافته است. قیمت انرژی نیز افزایش یافته است.
در حالی که برند تارگت در چشمانداز کوتاهمدت خود محتاط است، اما با سرمایهگذاری در فروشگاهها، زنجیره تامین، تیم خود، قابلیتهای دیجیتال و مجموعهای که دارد برای ارائه تصویری تازه و ارزش ها و راحتی مهمانان خود در حال انجام یک بازی بلندمدت است.
او ادامه داد: «در قلب همه اینها تمرکز ما بر این است که مکان شادی برای مهمانانمان باشیم و تجربه خرید شادی را ارائه کنیم که برند تارگت {به معنی هدف در فارسی} را به یک هدف تبدیل می کند.»
منبع:
https://nationaljeweler.com/articles/12527-major-jewelers-mostly-optimistic-about-the-holiday-season
انتهای پیام/
ترند
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده