ابزار های بازاریابی برای خردهفروشان جواهرات
کمپین تعطیلات استالر اکنون منتشر شده و شامل ابزارهای بازاریابی آماده برای استفاده برای خردهفروشان جواهرات است.
علی اصغر کشانی(نویسنده)
1404/09/17 | 23:09

به گزارش سایت طلا گلد نیوز؛لافایت، لوئیزیانا.شرکت استالر کمپین تعطیلات ۲۰۲۵ خود با عنوان «در ورای شگفتی» را منتشر کرده است. این کمپین شامل یک راهنمای هدیه منتخب و مجموعهای از سبکهای محبوب مانند قطعات طلای جسورانه، جواهرات با الماسهای ساختهشده در آزمایشگاه، حلقههای قابل انباشتن و آویزها است. همچنین مجموعهای از جواهرات که قابل شخصیسازی هستند، مانند پلاکهای نام، قطعات با حرف ابتدایی و طرحهای قابل حکاکی، ارائه شده است.
تیلور بورگس، مدیر ارشد بازرگانی استالر، گفت: «تعطیلات درباره خلق خاطره است و جواهرات نقش ویژهای در این تجربه دارند». او افزود: «با کمپین «در ورای شگفتی»، ما روندهای روز را با طراحیهای کلاسیک ترکیب کردهایم تا به جواهرفروشان محصولی ارائه دهیم که واقعاً با هر نوع مصرفکننده ارتباط برقرار کند».
این کمپین همچنین شامل ابزارهای بازاریابی آماده برای استفاده برای خردهفروشان است، از جمله ویدئوها و بروشورهای سفارشی با برند اختصاصی.
مورگان واترز، معاون بازاریابی و فروش استالر، گفت: «ما میخواهیم فصل تعطیلات برای شرکای خردهفروش ما بدون دردسر باشد». او افزود: «علاوه بر انتخاب جواهرات، کمپین «در ورای شگفتی» یک مجموعه کامل از حمایتهای بازاریابی ارائه میدهد تا به جواهرفروشان کمک کند در این تعطیلات موفق باشند».برای اطلاعات بیشتر درباره کمپین، به وبسایت استالر مراجعه کنید.
National jewellery
جواهرات
اخبار مرتبط
نظرات

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده