تقاضا برای ساعت های لوکس

مدیرعامل مووادو از تعرفه‌ها و رشد تقاضا برای ساعت‌های لوکس مقرون‌به‌صرفه می‌گوید

در جریان تماس مربوط به سه‌ماهه سوم، مدیرعامل افرام گرینبرگ دربارهٔ توافق کاهش تعرفه‌ها برای ساعت‌های ساخت سوئیس، روندهای بازار ساعت و موضوعات دیگر صحبت کرد.

علی اصغر کشانی(نویسنده)

1404/09/17 | 23:09

نظری ثبت نشده

مدیرعامل مووادو از تعرفه‌ها و رشد تقاضا برای ساعت‌های لوکس مقرون‌به‌صرفه می‌گوید

به گزارش سایت طلا گلد نیوز؛پاراموس، نیوجرسی ،فروش گروه Movado در سه‌ماهه سوم افزایش یافت و این شرکت به روندهای بهبود یافته در دسته‌بندی ساعت‌های مد و ساعت‌های لوکس مقرون‌به‌صرفه اشاره کرد. افرایم گرینبرگ، مدیرعامل، در تماس مربوط به درآمدهای سه‌ماهه سه‌شنبه صبح گفت:«ما از افزایش علاقه در میان مصرف‌کنندگان جوان به دسته‌بندی ساعت‌های مد بهره بردیم و مجموعه‌های نوآورانه‌ای از ساعت و جواهرات ارائه کردیم که در برندهای نمادین ما، به ویژه در اروپا و ایالات متحده، با استقبال خوبی مواجه شد.»

گرینبرگ در بیانیه‌ای گفت که از نتایج شرکت خوشحال است، به‌ویژه با توجه به اینکه شرکت مجبور بوده افزایش هزینه‌های مرتبط با تعرفه‌ها را تحمل کند. این هزینه‌ها ممکن است به‌زودی به طور قابل‌توجهی کاهش یابند، پس از توافقی بین آمریکا و سوئیس برای کاهش تعرفه‌ها روی ساعت‌های ساخت سوئیس از ۳۹ درصد به ۱۵ درصد، که از اول آگوست اعمال شده بود. این فروشنده در آوریل اعلام کرده بود که برای جبران تأثیر تعرفه‌ها، قیمت برخی از ساعت‌ها را افزایش خواهد داد.

گرینبرگ گفت: «این تحول مثبت به ما امکان می‌دهد برای سال آینده برنامه‌ریزی مؤثری داشته باشیم و سطح اقدامات اصلاح قیمتی را کاهش دهیم، که هم برای مصرف‌کنندگان آمریکایی و هم برای شرکت مفید خواهد بود».در این تماس، گرینبرگ دربارهٔ تأثیر تعرفه‌ها، برنامه‌های بازاریابی برای فصل تعطیلات و عملکرد برندهای شرکت صحبت کرد. در سه‌ماهه منتهی به ۳۱ اکتبر، فروش خالص مووادو نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش یافت (۱ درصد بر اساس دلار ثابت) و به ۱۸۶٫۱ میلیون دلار رسید. مووادو این رشد را به افزایش فروش در برندهای دارای مجوز و فروش در فروشگاه‌های متعلق به شرکت نسبت داد، اگرچه کاهش فروش در برندهای متعلق به شرکت تا حدی این رشد را جبران کرد. گرینبرگ گفت که شرکت نسبت به بهبود روندها در دسته‌بندی ساعت‌های مد و لوکس مقرون‌به‌صرفه خوشبین است، که ناشی از نوآوری در محصول، مانند اشکال و اندازه‌های جدید، و همچنین افزایش علاقه زنان و خریداران جوان است. او همچنین به «شتاب قوی» در جواهرات مد اشاره کرد، به ویژه با توجه به اینکه مردان بیشتری تصمیم می‌گیرند جواهرات بپوشند. پورتفولیوی برندهای شرکت شامل Movado، Ebel و Concord و همچنین برندهای دارای مجوز مانند Coach و Tommy Hilfiger است. در نه ماه اول سال، فروش خالص ۲ درصد افزایش یافت (۱ درصد بر اساس دلار ثابت) و به ۴۷۹٫۷ میلیون دلار رسید، که بخشی از آن به افزایش فروش در برندهای دارای مجوز نسبت داده شد.فروش خالص در ایالات متحده در سه‌ماهه سوم نسبت به سال گذشته ۷ درصد افزایش یافت که این رشد بیشتر به دلیل عملکرد برندهای مد و کسب‌وکار مستقیم به مصرف‌کننده بود. فروش بین‌المللی در این سه‌ماهه کمتر از ۱ درصد رشد داشت (با لحاظ دلار ثابت، ۳ درصد کاهش). در نه ماه اول سال، فروش ایالات متحده ۲ درصد افزایش یافته و فروش بین‌المللی در سه‌ماهه سوم ۲ درصد رشد داشت (با لحاظ دلار ثابت، ثابت بود). گرینبرگ گفت که شرکت در مورد بهبود روندها در زمینه فشن و ساعت‌های لوکس قابل دسترس خوشبین است، که این امر ناشی از نوآوری‌های محصولاتی مانند اشکال و اندازه‌های جدید و همچنین افزایش علاقه از سوی زنان و خریداران جوان‌تر است. او همچنین از "نیروی قوی" در جواهرات فشن خبر داد، به‌ویژه با توجه به اینکه تعداد بیشتری از مردان به پوشیدن جواهرات تمایل پیدا کرده‌اند.

پورتفوی برندهای این شرکت شامل موادو، ابِل و کُنکورد است، همچنین برندهای مجوزی مانند کوچ و تامی هیلفیگر را نیز در بر می‌گیرد. برای نه ماه اول سال، فروش خالص ۲ درصد افزایش یافت (۱ درصد بر اساس ارز ثابت) و به ۴۷۹.۷ میلیون دلار رسید که این امر بخشی از آن به افزایش فروش در برندهای مجوزی نسبت داده شد. فروش خالص در سه‌ماهه سوم در ایالات متحده ۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته و این افزایش ناشی از برندهای فشن و کسب‌وکار مستقیم به مصرف‌کننده است. فروش‌های بین‌المللی در این سه‌ماهه کمتر از ۱ درصد افزایش یافته (۳ درصد کاهش بر اساس ارز ثابت). فروش‌های ایالات متحده از ابتدای سال ۲ درصد افزایش یافته است، در حالی که فروش‌های بین‌المللی در این دوره ۲ درصد افزایش یافته (از نظر ارز ثابت ثابت مانده است).

برند تامی هیلفیگر با ساعت‌های "اکسفورد" و همچنین مجموعه "میا" برای زنان موفقیت‌هایی کسب کرده است، که گفته می‌شود در چندین بازار به فروش تمام شده است. جواهرات لاگوست نیز عملکرد خوبی داشته‌اند و دستبند "متروپل" همچنان یکی از پرفروش‌ترین‌هاست. گرینبرگ درباره Calvin Klein گفت که این برند در حال "ساخت رهبری در ساعت‌های زنانه است که با پیشنهادات قوی جواهرات تکمیل می‌شود."

اولیویا بورتون در ایالات متحده و بریتانیا رشد داشته است، که این موفقیت به‌دلیل مجموعه "مینی گروو" و کمپین "مینی تو د مکس" آن است.

گرینبرگ گفت: "ما همچنین از علاقه دوباره مصرف‌کنندگان جوان به ساعت‌های آنالوگ به خاطر طراحی، نوآوری، کیفیت و ارزششان خوشحالیم."

با نگاهی به دیگر شاخص‌های مالی، سود ناخالص در سه‌ماهه سوم ۱۰۱.۱ میلیون دلار، معادل ۵۴ درصد از فروش خالص بود، در مقایسه با ۹۶.۶ میلیون دلار، یا ۵۴ درصد از فروش خالص، در سه‌ماهه سوم سال گذشته. در نه ماه اول، سود ناخالص ۲۶۰ میلیون دلار، یا ۵۴ درصد از فروش خالص بود، در مقایسه با ۲۵۴.۸ میلیون دلار، یا ۵۴ درصد از فروش خالص، در همان بازه زمانی سال گذشته. افزایش درصد سود ناخالص عمدتاً به تغییرات مطلوب در ترکیب کانال و محصول نسبت داده می‌شود، که تا حدودی با افزایش تعرفه‌های ایالات متحده و همچنین تأثیر منفی نوسانات نرخ ارز جبران شده است. در مورد سال آینده، موادو از ارائه پیش‌بینی مالی به‌دلیل "عدم قطعیت اقتصادی فعلی و تأثیرات غیرقابل پیش‌بینی تحولات تعرفه‌ای" بر کسب‌وکارش خودداری کرد. گرینبرگ گفت:ما منتظر یک فصل تعطیلات قوی هستیم و امیدواریم بر این نیروی شناخته‌شده بنا کنیم در حینی که برای سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

National jewellery

برچسب:

صنعت ساعت

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت