افزایش فروش قیمت سیگنت جولرز

فروش سه‌ماهه سوم سیگنِت جولرز با تمرکز ادامه‌دار بر قیمت‌های پایین‌تر افزایش یافت

یک حلقه نامزدی الماس ساخته‌شده در آزمایشگاه از برند ورا ونگ لاو، در فروشگاه زنجیره‌ای زیلز متعلق به سیگنت جولرز به فروش رسید. این خرده‌فروش در سه‌ماهه سوم خود رشد ۳ درصدی فروش سالانه را ثبت کرد.

علی اصغر کشانی(نویسنده)

1404/09/23 | 23:09

نظری ثبت نشده

فروش سه‌ماهه سوم سیگنِت جولرز با تمرکز ادامه‌دار بر قیمت‌های پایین‌تر افزایش یافت

به گزارش سایت طلا گلد نیوز؛آکرون، اوهایو،شرکت سایگنت جواهرز محدود در سه‌ماهه سوم خود رشد فروش یک‌رقمی گزارش داد که ناشی از ارائه جواهرات با قیمت پایین‌تر در بزرگ‌ترین فروشگاه‌های خود یعنی کِی، زِیلز و جِرِد بود. مدیرعامل سایگنت، جی.کی. سیمانسیک، در سه‌ماهه دوم اعلام کرده بود که این خرده‌فروش قصد دارد جواهرات با قیمت زیر ۱,۰۰۰ دلار ارائه دهد و تمرکز خود را بر جواهرات مد با الماس‌های ساخته‌شده در آزمایشگاه و جواهرات مردانه برای هدیه‌های تعطیلات قرار دهد. سیمانسیک در بیانیه‌ای گفت: «استراتژی متعادل ما در ارائه الماس، همراه با تثبیت قیمت‌های الماس در خرده‌فروشی، باعث رشد و افزایش میانگین قیمت فروش در بخش‌های جواهرات نامزدی و مد شده است».

میانگین قیمت واحد کالاها (AUR) در سه‌ماهه سوم به‌طور کلی ۷ درصد افزایش یافت، شامل ۶ درصد در بخش نامزدی و ۸ درصد در بخش جواهرات مد (غیر نامزدی). مدیر ارشد عملیاتی و مالی، جوآن هیلسون، نیز از تأثیر مثبت استراتژی‌های قیمت‌گذاری و تنوع کالا بر افزایش حاشیه سود، حتی با وجود تعرفه‌ها و افزایش قیمت طلا، سخن گفت. در تماس تلفنی با سرمایه‌گذاران، سیمانسیک و هیلسون درباره تعرفه‌ها، پرفروش‌ها و درس‌های مهم تعطیلات گذشته بحث کردند. در سه‌ماهه منتهی به ۱ نوامبر، فروش سایگنت به ۱.۳۹ میلیارد دلار رسید که رشد ۳ درصدی نسبت به سال گذشته داشت. فروش همان فروشگاه‌ها نیز ۳ درصد افزایش یافت. این نتایج فراتر از پیش‌بینی شرکت بود که فروش بین ۱.۳۴ تا ۱.۳۸ میلیارد دلار و فروش همان فروشگاه‌ها بین -۱ تا +۱ درصد تخمین زده شده بود. سود عملیاتی تعدیل‌شده تقریباً دو برابر شد و به ۳۲ میلیون دلار رسید. در ۹ ماه اول سال، فروش کل ۴.۴۷ میلیارد دلار بود که ۳ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت و فروش همان فروشگاه‌ها نیز ۳ درصد رشد کرد. فروشگاه‌های سایگنت در آمریکای شمالی شامل زِیلز، جِرِد و کِی جواهرات و همچنین پیپلز در کانادا هستند. در بریتانیا، سایگنت مالک ارنست جونز و اچ. ساموئل است. سه زنجیره بزرگ این شرکت کِی، زِیلز و جِرِد رشد فروش همان فروشگاه‌ها را ۶ درصد گزارش کردند. رشد فروش در تمام دسته‌ها مشاهده شد، از جمله جواهرات نامزدی، مد و ساعت‌ها. در بخش نامزدی، مجموعه‌های طراحی مشهور مانند نیل لین، ورا وانگ و مونيك لویی‌یه پرفروش بودند. کِی، زِیلز و پیپلز در بخش نامزدی رشد فروش تک‌رقمی بالا یا بیشتر داشتند. در بخش جواهرات مد، جِرِد رشد فروش ۱۰ درصدی را ثبت کرد و عملکرد قوی در الماس، طلا و جواهرات مردانه داشت.

شرکت سایگنت اشاره کرد که مجموعه ایتالیا د’اورو، خطی از جواهرات طلا که در ایتالیا طراحی شده و منحصراً در فروشگاه جِرِد عرضه می‌شود، عملکرد بسیار خوبی داشت. سیمانسیک گفت: «ما همچنان رشد را در بخش جواهرات مد می‌بینیم، به‌ویژه در الماس‌های ساخته‌شده در آزمایشگاه، که سهم خود را به ۱۵ درصد از فروش جواهرات مد در این سه‌ماهه افزایش داده‌اند.» او افزود که این تقریباً دو برابر نرخ سال گذشته است. فروش خدمات نیز با رشد تک‌رقمی بالا افزایش یافت، و هیلسون اشاره کرد که این بخش تقریباً پنج سال است که رشد مثبت فروش داشته است. با نزدیک شدن فصل تعطیلات، سیمانسیک گفت که خرده‌فروش در حال مدرن کردن بازاریابی خود است و استراتژی جدید آن «اولویت شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال» است. او همچنین از سفیران برند مانند کلویی فینمن بازیگر برنامه «شنبه شب زنده» و آنتونیا جنتری بازیگر سریال «جینی و جورجیا» برای کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کند. سیمانسیک همچنین به مجموعه جدید جواهرات الماس طبیعی قابل ردیابی جِرِد، «استورید دایموند دزرت سندز آو اترنیتی»، و فیلم کوتاه همراه آن، «آ دایموند ایز بورن»، اشاره کرد که سفر یک الماس طبیعی را به تصویر می‌کشد و به‌عنوان تمرکز بازاریابی برای فصل تعطیلات استفاده می‌شود. با آغاز آخر هفته‌ای که به‌عنوان شروع رسمی فصل خرید تعطیلات شناخته می‌شود، سیمانسیک گفت که خرید در آخر هفته شکرگزاری برای سایگنت به‌اندازه سایر خرده‌فروشان مهم نیست. او افزود که مهم‌ترین روزهای فروش، ۱۰ روز منتهی به کریسمس است. سیمانسیک گفت: «فکر می‌کنم درست است که محتاط باشیم. مشتریان ما در طول فصل تعطیلات بیشتر به ارزش کالا توجه خواهند کرد و اقدامات ما واقعاً روی همین تمرکز دارد».او همچنین گفت که شرکت سال گذشته درس مهمی آموخت؛ موجودی کافی در رده‌های قیمتی زیر ۵۰۰ دلار و زیر ۱,۰۰۰ دلار نداشت. امسال همان اشتباه را تکرار نمی‌کند و به‌جای آن، پنج تا هشت برابر بیشتر جواهرات در این دسته‌ها موجودی دارد، به‌ویژه در بخش جواهرات مد با الماس‌های ساخته‌شده در آزمایشگاه. در مورد تعرفه‌ها، سیمانسیک گفت که خرده‌فروش بخش عمده‌ای از افزایش نرخ‌ها را از طریق تأمین استراتژیک، اقدامات مربوط به حاشیه سود کالا، تغییرات در کشور مبدأ و همچنین مهندسی ارزش قطعات، کاهش داده است. خرده‌فروش همچنین به برنامه تحول «پرورش عشق به برند» ادامه می‌دهد که شامل تمرکز بر بزرگ‌ترین برندهایش، تغییرات مدیریتی، و بسته شدن و نوسازی فروشگاه‌ها است.

سیمانسیک گفت: «سازمان‌دهی مجدد تحت برنامه پرورش عشق به برند، به رهبران برند این امکان را داده است که سریعاً تصمیماتی اتخاذ کنند که ارزش برند را افزایش می‌دهد، و این کار با تقویت مرکز تعالی که از مقیاس ما بهره می‌برد، پشتیبانی می‌شود.» با نگاه به سه‌ماهه چهارم، سایگنت انتظار دارد فروش بین ۲.۲۴ تا ۲.۳۷ میلیارد دلار باشد و فروش همان فروشگاه‌ها بین منفی ۵ درصد تا کمتر از ۱ درصد رشد کند. سیمانسیک به کاهش فروش در ابتدای نوامبر اشاره کرد و مشکلات مربوط به تعطیلی دولت فدرال و توقف موقت مزایای SNAP را دلیل آن دانست.

او گفت: «مصرف‌کنندگان ما با مسائل زیادی مواجه هستند. [ما] این وضعیت را کمی مشاهده می‌کنیم، به‌ویژه در برندهایی که مشتریان بیشتری با درآمد پایین و متوسط دارند».خرده‌فروش دامنه پایین پیش‌بینی سالانه خود را افزایش داده است که هیلسون آن را به عملکرد بهتر سه‌ماهه سوم، تلاش‌های بیشتر برای کاهش تعرفه‌ها و نگاه محتاطانه به سه‌ماهه چهارم با توجه به اختلالات خارجی از اواخر اکتبر و احتمال کاهش ادامه‌دار اعتماد مصرف‌کننده نسبت داد. با این حال، هیلسون گفت که خرده‌فروش در پیش‌بینی خود «محتاط» باقی می‌ماند و به کاهش تعداد مشتریان در پنج هفته گذشته، به‌ویژه در برندهایی با تمرکز بیشتر بر خانوارهای با درآمد پایین تا متوسط، اشاره کرد. اکنون سایگنت انتظار دارد فروش سالانه بین ۶.۷ تا ۶.۸۳ میلیارد دلار باشد، که کمی بالاتر از پیش‌بینی قبلی ۶.۶۷ تا ۶.۸۲ میلیارد دلار است. فروش همان فروشگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود بین -۰.۲ درصد تا +۱.۷۵ درصد باشد، در مقایسه با پیش‌بینی قبلی -۰.۷۵ درصد تا +۱.۷۵ درصد.

سیمانسیک گفت: «ما کاملاً بر دوره بحرانی فروش تعطیلات تمرکز کرده‌ایم و به استراتژی خود و تعهد تیم‌مان برای ارائه نتایج اطمینان داریم.» شرکت سایگنت جواهرز بزرگ‌ترین فروشنده جواهرات لوکس در آمریکای شمالی است و در فهرست‌های سوپر سلرهای ۱۰۰ میلیون دلاری ۲۰۲۵ و ۵۰ زنجیره برتر خرده‌فروشی نشریه نشنال جواهرر، مقام اول را دارد.

National jewellery

برچسب:

الماس

جواهرات

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت