ثبات در بازار جواهرات ایالات متحده امریکا
بر اساس گزارش "گروه مشاوره بوستون" سهم خرید جواهرات برند از سال 2021 در میان نسلهای جوان بالاتر از بقیه بوده است به طوریکه سهم خرید جواهرات برند برای نسل Z در امریکا حدود 76 درصد بوده است و خوشبختانه در نیمه اول سال 2024 بازار جواهرات ایالات متحده نشانه هایی از ثبات را نشان می دهد.
امیر کشانی(سردبیر)
1403/05/21 | 13:05
به گزارش سایت طلا به نقل از سایت مرجع راپاپورت ، محققان BCG ( گروه مشاوره بوستون ، یک شرکت مشاور مدیریت امریکایی با 81 دفتر در 45 کشور جهان ) نوشتند که انتظار می رود افزایش برندها باعث رشد کلی بازار جواهرات شود، زیرا تاکید روزافزونی بر برند و طراحی در انتخاب جواهرات، به ویژه در ایالات متحده وجود دارد.
گروه مشاوران بوستون دریافت که سهم خرید جواهرات برند در سال 2021 در میان نسلهای جوان بالاتر از بقیه بوده است. بر اساس این گزارش سهم خرید جواهرات برند برای نسل Z حدود 76 درصد و برای نسل هزاره حدود 72 درصد در مقابل 64 درصد برای نسل X و 38 درصد برای نسل میانسال بوده است.
پیتر اسمیت، مالک The Retail Smiths، یک شرکت مشاوره برای برندها و خردهفروشان میگوید: مفهوم برندسازی تغییر کرده و برای شرکت ها قابل دسترس تر شده است. در حالی که 20 سال پیش میتوان به نامهای قدیمی مانند"گوچی" به عنوان معیار نگاه میکرد، امروز افرادی مانند Lululemon نشان دادهاند که میتوانید یک برند ایجاد کنید که مصرفکنندگان جوان با آن ارتباط برقرار کنند نیازی به خرج کردن ثروت زیادی هم ندارند.
اسمیت تاکید می کند که متاسفانه صنعت جواهرات از چنین برندسازی مقرون به صرفه ای بهره نمی برد.
با این حال تحلیلگران انتظار دارند که فروش جواهرات در باقیمانده سال رشد فزایندهای داشته باشد. این امر توسط افراد مستقلی تحریک می شود که بر ارائه محصول مناسب و تجربیات مبتنی بر ارزش به مشتریان خود متمرکز هستند.
به گزارش گلدنیوز بر اساس بررسی های شرکت ریتل اسمس (شرکت مشاوره برای برندها و خردهفروشان جواهرات در امریکا ) حتی با وجود فشارهای تورمی مداوم و افزایش علاقه به الماس مصنوعی بر فروش، بازار جواهرات ایالات متحده نشانه هایی از ثبات را نشان می دهد. پس از چندین سال نوسان، به نظر میرسد بازار پایهای برای تحریک رشد ایجاد کرده است.
پیتر اسمیت، مالک The Retail Smithsمیگوید: «سال گذشته پس از کاهشهایی که در طول کووید-19 و سپس بهبودی تجربه شد، عادیسازی شروع شد. "این در سطحی اتفاق می افتد که ما فقط می توانستیم پنج یا 10 سال پیش رویای آن را داشته باشیم."
طبق گزارش The Edge Retail Academy، فروش ناخالص در میان جواهرسازان مستقل در نیمه اول سال 2024 نسبت به سال قبل 3 درصد کاهش داشته است. این گروه خاطرنشان کرده است در حالی که فروش سال 2023 نسبت به رکورد ثبت شده در سال قبل اندکی کاهش یافته است، پیش بینی ها برای سال 2024 نشان دهنده بازگشت به هنجارهای قبل از همه گیری است. استقلالیها در سالهای اخیر بهتر از بزرگها عمل کردهاند.
این صنعت در سالهای 2021 و 2022 از جهش رشد برخوردار بود که ناشی از تقاضای متوقف شده و افزایش پسانداز در طول همهگیری بود. مصرف کنندگان به دلیل محتاط بودن در مورد سفر و سایر فعالیت های مبتنی بر تجربه به جواهرات روی آوردند.
بازار طلای امریکا
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده