عبور دوباره قیمت سکه از مرز 12میلیون تومان

عبور دوباره قیمت سکه از مرز 12میلیون تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۵۶ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ثبت شد.

امیر کشانی(سردبیر)

1400/05/31 | 00:05

نظری ثبت نشده

عبور دوباره قیمت سکه از مرز 12میلیون تومان

انس جهانی طلا در بازار امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی بدون تغییر ماند. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۵۶ هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و نیم سکه شش میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شد.

به گزارش گلدنیوز به نقل از اقتصادنیوز ؛ ارزش ذاتی قیمت سکه دیروز بعدازظهر در حوالی محدوده ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار داشت و همین موضوع موجب می شد که تصور قیمت های پایین تر برای ابتدای هفته به ذهن سکه بازان خطور نکند.

اگر قیمت دلار بتواند خود را بالای مرز ۲۷ هزار تومانی تثبیت کند،‌ تمایل به خرید در بازار سکه بیشتر خواهد شد. با این حال، برخی سکه بازان انتظار دارند که قیمت دلار در ابتدای هفته به واسطه عرضه بازارساز در مسیر نزولی قرار بگیرد.

سکه که در تعطیلات تا محدوده ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پیش روی کرده بود، بعدازظهر شنبه حتی زیر مرز ۱۲ میلیون تومانی معامله شد.

امروز سکه برای گذر یا ماندن زیر یک مقاومت حساس تلاش خواهد کرد. بازار سکه به آستانه مرز حساس ۱۲ میلیون تومانی رسیده است و در صورت عبور پایدار از آن، توان صعود تا محدوده ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را خواهد داشت. سکه بازان اعتقاد دارند، فلز گران بهای داخلی در دو نقطه ۱۱ میلیون و ۸۰۰ و ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از حمایت های محکمی برخوردار است و کار کاهشی های بازار برای بردن فلز گران بهای داخلی به نقاط پایین تر دشوار است.

جدول قیمت طلاوکه
برچسب:

ترند

طلا

برتر

قیمت سکه

دلار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت