رئيس صنف طلافروشان منطقه آزاد تجاری قشم

تجارت طلا با کشورهای حوزه خلیج فارس

حلاج عنوان کرد: حضور تجار عرب و برنامه ریزی برای فراهم کردن زمینه صادرات و واردات طلا با کشورهای حوزه خلیج فارس اولویت مهم اولین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر و گوهرسنگ قشم است.

علی اصغر کشانی(نویسنده)

1402/10/26 | 12:10

نظری ثبت نشده

تجارت طلا با کشورهای حوزه خلیج فارس

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)؛ محسن حلاج، رئيس صنف طلافروشان منطقه آزاد تجاری قشم بیان داشت: در راستای نمایشگاه برنامه ریزی های زیادی انجام شده و امید می رود در سال های آینده قدم های بزرگی در جهت صادرات و واردات صنعت  طلا و گوهر سنگ برداشته شود.

وی افزود: اولین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر و گهرسنگ جزیره قشم به همت خانم گودرزی برگزار می شود و هیات مدیره  صنف طلا فروشان منطقه آزاد تجاری قشم از برگزاری این نمایشگاه در جهت رشد و پیشرفت صنف حمایت کرده است.

حلاج تصریح کرد:  به همت مجری نمایشگاه برای حضور روسای اتحادیه های سراسرکشور و هیات های تجاری خارجی در این نمایشگاه تدابیر لازم اندیشیده شده و با آژانس هواپیمایی مشخص شده ایی تمامی هماهنگی ها انجام شده است.

رئيس صنف طلافروشان منطقه آزاد تجاری قشم ادامه داد: در این نمایشگاه تولید کنندگان تجهیزاتی مانند گاوصندوق های آسانسوری، مه پاش های امنیتی، شیشه های ضد گلوله و ابزار آلات ساخت طلا نیز حضور دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین بار است که نمایشگاه صنعت طلا وگوهر سنگ در جزیره قشم برگزار می شود، امید است که آینده روشنی داشته باشد.

برگزاری اولین نمایشگاه طلا و جواهر قشم

جزیره قشم پل ارتباطی صنعت با کشورهای حوزه خلیج فارس

حلاج اذعان داشت: جزیره قشم پل ارتباطی خوبی برای ارتباط صنعت  با کشور های حوزه خلیج فارس است و نشست های مختلفی در حاشیه نمایشگاه برای ارتباط بین المللی برگزار می شود و علاقمندان و فعالان صنعت طلا و جواهر و گوهر سنگ می توانند  از این نشست ها بهره ببرد.

رئيس صنف طلافروشان منطقه آزاد تجاری قشم اظهار داشت: اگر رییس منطقه آزاد تجاری قشم  بستر این چنین همایش ها و نمایشگاه هایی را بیشتر فراهم کند جزیره قشم ظرفیت های خود را بهتر می تواند نشان دهد و زمینه برای نشان دادن توان و کیفیت صنعت  طلای ایران  به دنیا فراهم خواهد شد.  

وی خاطر نشان کرد: در روز اول نمایشگاه همایش توسعه صادرات طلا  از ساعت 10صبح  تا 13 عصر در سالن همایش های شهرداری قشم واقع در خیابان امام خمینی  برگزار خواهد شد.

حلاج  با بیان اینکه جزیره قشم موقعیت های گردشگری و طبیعی فراوانی دارد بیان داشت: دره ستارگان، جنگل های حرا، غار نمکدان، جزایر لارک از اماکن تاریخی جزیره قشم است که ثبت تاریخی شده است که می تواند میزبان علاقمندان این نمایشگاه باشد.

انتهای پیام/

برچسب:

اتحادیه طلا هرمزگان

اتحادیه طلا قشم

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت