مروری بر نمایشگاه بین المللی جواهرات هند در سال 2024

اجرت پایین طلاهای هند نسبت به تولیدات ایرانی

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان طلا و جواهر اصفهان عنوان کرد: در نمایشگاه طلا و جواهر بمبئی 2024 ، اجرت تولیدات کشور هند نسبت به اجرت تولیدات داخل کشور بسیار پایین تر بود.

امیر کشانی(سردبیر)

1403/06/25 | 14:06

نظری ثبت نشده

اجرت پایین طلاهای هند نسبت به تولیدات ایرانی

به گزارش سایت بازار طلا گلدنیوز ؛ چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی جواهرات هند (IIJS) GJEPC در سال 2024 از تاریخ 8 تا 12 آگوست مصادف با 18 تا 22 مرداد 1403 در مرکز نمایشگاه بمبئی هند برگزار شد.

در نمایشگاه طلا و جواهر هند ، 3600 غرفه در فضایی به وسعت 135000 متر مربع حضور داشتند و بیش از 50هزار مشتری از کشورهای مختلف دنیا از این نمایشگاه بازدید کردند.

15 هیئت بین المللی از 13 کشور : کامبوج، ایران، ژاپن، مالزی، نپال، روسیه، عربستان سعودی، سریلانکا، تایلند، ترکیه، امارات و ازبکستان به نمایشگاه طلا و جواهرات بمبئی 2024 آمده بودند تا از نزدیک با هنر طلاسازی هند آشنا شوند.

افتتاحیه نمایشگاه طلا و جواهر هند 2024:

افتتاحیه نمایشگاه طلاوجواهر هند 2024

تلاش تولیدکنندگان دنیا برای کاهش وزن مصنوعات طلا

حمید فروتن نژاد ، یکی از اعضاء هیات ایرانی بازدید کننده از نمایشگاه بین المللی جواهرات هند 2024 در بیان موارد جالب توجه در این نمایشگاه گفت: یکی از نکات جالب در نمایشگاه طلا و جواهر بمبئی 2024 رواج طراحی‌های طلا و جواهر با سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در بازار جهانی بود.

وی افزود: کاهش وزن کارهای تولیدی از دیگر نکات جالب این نمایشگاه بود، که  هر چه پیش می رود وزن طلاها کاهش می یابد و اکنون نیز پایین بودن وزن کار برای تولید کنندگان طلا در سراسر دنیا اعم از هند ، ایالیا ، ترکیه و... مهم شده است و تلاش دارند با استفاده از تکنولوژی به این هدف دست یابند.

فروتن نژاد تصریح کرد: ورودی های الکترونیک به سالن نمایشگاه از دیگر نکات جالب نمایشگاه بمبئی بود که با دیجیتال شدن و استفاده از تکنولوژی دیگر برای بازدید کنندگان کارت ورود به نمایشگاه صادر نمی شد و ورود به سالن از طریق ورودی های الکترونیک انجام می گرفت.

 بنک طلا

ضرورت آشنایی با عملکرد پیشتازان صنعت طلا و اتصال به بازارهای دنیا

وی در بیان اهمیت بازدید از این نمایشگاه بیان داشت: در صنعت طلا و جواهر به لحاظ تولید و فروش هر چه بیشتر بتوان به بازارهای دنیا متصل شد و نحوه کار و عملکرد پیشتازان صنعت طلا و جواهر را پیدا کرد مفید فایده خواهد بود.

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر و سنگ های قیمتی استان اصفهان با بیان اینکه چندین روند مهم در صنعت طلا و جواهر در حال شکل‌گیری است گفت: یکی از این پارامترها، کیفیت و تنوع در دیزاین و طراحی طلا و جواهر است و همچنین رشد ماشین افزار و استفاده از سنگ ها، مرواردیدها، صدف ها و اکسسوری های دیگر که تلفیق آن با طلا مشهود است.

 نمایشگاه بین المللی جواهرات هند

حمایت دولت از صنعت طلای هند با حذف تعرفه گمرکی طلا

وی خاطر نشان کرد: در جلسه‌ ای که با حضور محسن طلائی مینایی، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان و مجری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هند برگزار شد تفاهم نامه بسیار خوبی برای مشارکت بیشتر دو کشور منعقد گردید.

فروتن نژاد تصریح کرد:  کشور هند با استفاده از نیروی کار ارزان و همچنین استفاده از تکنولوژی روز که سهل و آسان به کشور وارد کرده است و دریافت مهارت در تولید، توانسته است صنعت طلا وجواهر خود را بهبود بخشد.

 عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر و سنگ های قیمتی استان اصفهان گفت: سیاست گذار در حمایت از صنعت طلا در هند تعرفه گمرکی طلا را از گردونه خارج کرده است.

برچسب:

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت