اشتباه در هدفگذاری
فراموش نکنید فروش وکسب سود آنی تنها هدف شما نیست!
دبیر خبر(دبیر خبر)
1400/10/19 | 00:10
بسیاری از فعالان در حوزه طلا و جواهر ممکن است در هدفگذاری خود اشتباه کنند. فراموش نکنید فروش وکسب سود آنی تنها هدف شما نیست!
عادل طالبی کارشناس حوزه دیجیتال به گلدنیوز گفت: مثلا در حوزه جواهرات ما در نظر داریم بیشترین اثر ذهنی را برمخاطب بگذرایم تا حتما برای دیدن و بررسی محصولات و روند تولید وفروش ما به صورت حضوری در محل حاضر شود.
طالبی افزود: در بسیاری از مواردهدف ما از فعالیت در فضای مجازی ایجاد ذهنیت برای حضور مشتری در محل توید یا فروش ماست.
در بسیاری از موارد در بازاریابی دیجیتال نمیتوان فرآیند بازاریابی دیجیتال را با میزان فروش خود ارزیابی میکینیم.
این کارشناس گفت: در نظر داشته باشید با توجه به نوع و جنس شغل خود هدف گذاریتان را انجام دهید و در صورت لزوم آن را بررسی و تغییرات دوره ای را اعمال کنید.
طالبی افزود: در بسیاری از مشاغل به خصوص طلا و جواهر تبلیغات در فضای مجازی با هدف <brand awareness> صورت میگیرد نه فروش مجازی.
برای مثال اگر ما فروشنده کتاب هستیم فروش صرفا مجازی میتواند هدف قرار بگیرد. اما در زمینه طلا و جواهر نمیتوان فقط روی خرید غیرحضوری سرمایه گذای کرد.
این کارشناس دیجیتال در ادامه گفت: سرنخ یکی از تکنیکهای فروش است که درآن مشتری را مجاب میکنند تا فرمی را پر کند و مشخصات کامل خود را در آن ذکر کند تا به بهانه های مختلف مانند تاریخ تولد، ازدواج، ولنتاین و ... با اعمال تخیفیف های ویژه وی را دعوت به خرید کنند.
وی در پایان افزود: فضای دیجیتال در این حوزه میتواند به شما کمک بسیاری کند. به خصوص در قشر جوان که اغلب در حال چک کردن فضای مجازی هستند،شما میتوانید با ارسال محصولات،تخفیفات و پیشنهادات ویژه خود وی را ترغیب به خرید کنید.
انتهای پیام/
brand awareness به معنای میزان شناخت مردم از یک برند یا به آگاهی رساندن یک برند
ترند
بازاریابی دیجیتال
عادل طالبی
هدفگذاری در کسب و کار
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده