تنها یک ویترین کافیست!

تنها یک ویترین کافیست!

تمامی برندهای طلا و جواهر مطرح در دنیا تنها با ساختارشکنی‌های ساده در ویترین‌های خود توانسته‌اند حجم عظیمی از توجه مخاطبین را نصیب خود کنند.

رویا شاهدایی زاده(نویسنده)

1401/10/11 | 00:10

نظری ثبت نشده

تنها یک ویترین کافیست!

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، سواروسکی هویت‌ خود را در ویترین های رنگی به نمایش گذاشت و با اجرای یک دکور فانتزی در 28 گالری‌ خود، دنیایی جادویی و بی‌انتها را معرفی کرد.

سواروسکی همیشه تلاش کرده تا بیشتر از قبل به درخشش خود اضافه کند. این برند تغییرات زیادی داشته و این درخشش با ورود مدیر خلاق جدید این برند در سال 2021 رخ داده است، و هویت جدیدی را در بخش خرده‌فروشی جواهراتش ایجاد کرد.

طراحی ویترین /طلافروشان ویترین مغازه خود را چگونه می چینند؟

تنها یک ویترین کافیست!

سواروسکی با سازگاری و وفادار ماندن به نماد خود، غرورش را برای میراث و همچنین چشم انداز خود برای آینده را تقویت می کند.

طراحی دکور

طراحی دکور ویترین‌های این برند با تکثیر هشت‌ضلعی‌های آبنباتی ساده، تکامل یافته است و نشان می‌دهد که میتوان با اشکال هندسی، تغییراتی بزرگ در جلب توجه مشتریان ایجاد کرد، حتی می‌توان تاثیر هشت ضلعی‌های موجود در گالری را در لوگوی سواروسکی مشاهده کرد.

سواروسکی با تفکری زیرکانه و ایجاد ویترینی زیبا، تمامی جواهرات، ساعت‌ها، مجسمه‌های کریستالی خود را در اشکال هندسی ویترین گالری قرار داد تا مشتریان سرگرم تماشای تمامی عناصر شوند.

تمامی برندهای طلا و جواهر مطرح در دنیا تنها با ساختارشکنی‌های ساده در ویترین‌های خود توانسته‌اند حجم عظیمی از توجه مخاطبین را نصیب خود کنند.

سواروسکی با سازگاری و وفادار ماندن به نماد خود، غرورش را برای میراث و همچنین چشم انداز خود برای آینده را تقویت می کند.

طراحی دکور ویترین‌های این برند با تکثیر هشت‌ضلعی‌های آبنباتی ساده، تکامل یافته است و نشان می‌دهد که میتوان با اشکال هندسی، تغییراتی بزرگ در جلب توجه مشتریان ایجاد کرد، حتی می‌توان تاثیر هشت ضلعی‌های موجود در گالری را در لوگوی سواروسکی مشاهده کرد.

سواروسکی با تفکری زیرکانه و ایجاد ویترینی زیبا، تمامی جواهرات، ساعت‌ها، مجسمه‌های کریستالی خود را در اشکال هندسی ویترین گالری قرار داد تا مشتریان سرگرم تماشای تمامی عناصر شوند.

تنها یک ویترین کافیست!

فرقی نمی کند ی نمی‌کند که گالری شما چه ابعادی دارد، ویترین‌ شما هویت شما را نشان می‌دهد و این تنها دلیلی است که می‌توانید برای خرید مشتریان در پشت ویترین طلافروشی، بهانه‌ای جذاب ایجاد کنید.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

یک ویترین مشتری‌پسند

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

طراحی ویترین

ویترین

خرده فروشی

سواروسکی

طراحی دکور

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت