خوشه طلا و جواهر یزد به بلوغ رسیده

غیبت هزینه های صنف طلا در سامانه مودیان مالیاتی

رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد عنوان کرد: صنف طلا و جواهر با اجرای سامانه مودیان مالیاتی مخالفتی ندارد و در اجرایی شدن این سامانه پای کار است ولی متاسفانه این سامانه ایراد داشته و بحث  هزینه هاو خرج و مخارج  تولید و زندگی طلافروشان و تولیدکنندگان دیده نشده است.

امیر کشانی(سردبیر)

1402/11/14 | 10:11

نظری ثبت نشده

غیبت هزینه های صنف طلا در سامانه مودیان مالیاتی

 به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)؛ محمدرضا نوری زاده، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر یزد در کارگروه ملی و میز کشوری توسعه صنعت مصنوعات طلا، نقره، جواهر با محوریت استان تهران بیان داشت: با توجه به اینکه هزینه ها در سامانه دیده نشده است همکاران در پایان سال و محاسبه مالیات دچار مشکل خواهند شد.

وی افزود: اجرای سامانه جامع تجارت بزرگترین دغدغه صنف است که بایستی هر چه سریعتر  مشکلات این سامانه اصلاح و رفع شود تا اجرای سامانه تجارت بار دیگر مانند مالیات بر ارزش افزوده برای صنف طلا و جواهر کشور ایجاد مشکل و آسیب جدی نکند.

نوری زاده مسدودی حساب های فعالان صنف طلاو جواهر و  دستورالعمل جدید اداره استاندارد را از دیگر مشکلات صنف طلا عنولن کرد و بیان داشت: استان یزد در بحث حضور در پاویون مشترک کشور برای نمایشگاه های خارجی اعلام آمادگی می کند.

نصیری رئیس اداره بازرگانی خارجی صمت یزد

خوشه طلا و جواهر یزد به بلوغ رسیده است

نصیری ، مدیر اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت استان یزد در این نشست گفت: استان یزد خوشه طلا و جواهر بسیار خوبی دارد که اکنون به بلوغ رسیده است و ارتباط خوبی با اتحادیه طلا و جواهر دارد.

وی در خصوص  احداث شهرک صنعتی طلا و جواهر  یزد بیان داشت: برای احداث شهرک صنعتی طلا و جواهر یزد، زمینی جنب شهر پیش بینی شده که 120 هزار متر مربع از این زمین مربوط به راه و شهر سازی است و اگر اداره کل راه و شهرسازی برای واگذاری زمین مجاب شود  بقیه هماهنگی ها انجام شده و زمین برای احداث شهرک طلا و جواهر واگذار خواهد شد.

نصیری ادامه داد: علیرغم اینکه استان یزد فرودگاه دارد ولی بیشتر صادرات طلا و جواهر استان یزد از استان همجوار اصفهان  انجام می شود و در بحث واردات  نیز واحدهای تولیدی به خصوص کاشی و سرامیک عمدتا از محل رفع تعهد ارزی استفاده می کنند.

اخبار بیشتر در خصوص پنجمین میز کشوری توسعه صنعت طلا در سایت طلا گلدنیوز:

دلار زدایی از صنعت طلا

درخواست یک استثنا برای صنعت طلا

سرمایه گذاری تولیدکنندگان طلا در ترکیه و عمان

سکه بدون تاریخ مانند انسان بدون شناسنامه

برچسب:

میز طلا

اتحادیه طلا یزد

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت