رئیس اتحادیه طلا وجواهر اصفهان

خارج از صنف طلا دنبال پول شوها باشید

نیکخواه در میز طلا عنوان کرد: فعالین صنف طلا پول شو نیستند و برای رسیدن به پولشویی ها باید افراد دیگر بررسی شوند ؛ فردی که پروانه صنفی و کسب و کار دارد و خرید و فروش  طلا می کند پول شو نیست و از وزارت صمت درخواست می شود پیگیری و مکاتباتی  برای باز شدن حساب ها انجام دهد.

پروانه کاوسی(خبر نگار)

1402/11/15 | 12:11

نظری ثبت نشده

خارج از صنف طلا دنبال پول شوها باشید

صادرات طلای اصفهان به 10 کشور دنیا از طریق کشور ترکیه

نیکخواه عنوان کرد: صادرات مصنوعات طلا و جواهر اصفهان از طریق کشور ترکیه به 10 کشور دنیا از جمله کانادا و عربستان  انجام می شود.

 به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلد نیوز)؛ حمیدرضا نیکخواه، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره اصفهان در کارگروه ملی و میز کشوری توسعه صنعت مصنوعات طلا، نقره، جواهر با محوریت استان تهران بیان داشت:  اگر مشکلات و موانع صادرات طلا و جواهر با توجه به تحریم ها حل شود صادرات مصنوعات طلا و جواهر  استان اصفهان نیز افزایش خواهد داشت.

درخواست رفع مسدودی حساب طلافروشان

وی مسدودی حساب های فعالین صنف طلا و جواهر را از جمله مشکلات صنف عنوان کرد و بیان داشت از چهارشنبه گذشته برخی حساب های فعالین صنف طلا بسته شده است و به خاطر افزایش دلار و ارز بسیار متضرر شده اند.

نیکخواه با تاکید بر اینکه فعالین صنف طلا پول شو نیستند و برای رسیدن به پولشویی ها باید افراد دیگر بررسی شوند اظهار داشت: فردی که پروانه صنفی و کسب و کار دارد و خرید و فروش  طلا می کند پول شو نیست و از وزارت صمت درخواست می شود پیگیری و مکاتباتی  برای باز شدن حساب ها انجام دهد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره اصفهان با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید و صادرات خواستار حذف کد آیسیک دست و دوم فروشی شد.

 وی ادامه داد:  در مورد احداث شهرک تخصصی طلا و جواهر اصفهان نیز جلسه نهایی 8 بهمن برگزار شد و تمامی اقدامات کارشناسی و نقطه زنی زمین انجام شده و سند تک برگ آن آماده است و آخرین مراحل صدور سند در حال انجام است.

اختصاص 30 هکتار زمین برای احداث شهرک طلا و جواهر اصفهان

مهندس سلیمی، سرپرست جدید معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت اصفهان نیز در این نشست در خصوص مصوبات جلسه قبل مبنی بر راه اندازی شهرک طلا و جواهر اصفهان گفت: برای احداث شهرک صنعت طلا و جواهر اصفهان 30 هکتار زمین در کنار شهرک صنعتی جی اصفهان در نظر گرفته شده که از 15 دستگاه استعلام آن انجام شده است و در صورت اعلام سازمان محیط زیست مشکل تامین زمین شهرک حل خواهد شد.

وی با اشاره به  ممنوع الخروج تعدادی از تولید کنندگان اصفهان درخواست داشت طی نامه ای بخشنامه لغو و مشکل 8 تولید کننده ممنوع الخروج  اصفهان حل شود.

اخبار بیشتر در خصوص پنجمین میز کشوری توسعه صنعت طلا در بازار طلا گلدنیوز:

دلار زدایی از صنعت طلا

درخواست یک استثنا برای صنعت طلا

سرمایه گذاری تولیدکنندگان طلا در ترکیه و عمان

سکه بدون تاریخ مانند انسان بدون شناسنامه

غیبت هزینه های صنف طلا در سامانه مودیان مالیاتی

صدور مجوز برای نقره آب شده در مشهد

برچسب:

میز طلا

اتحادیه طلا اصفهان

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت